[1 yıl sonra]
chaeyoung istemediğinden ve tabi o kadar paramız olmadığı için üniversiteyi yurt dışında okuma fikrimi gerçekleştirememiştik.
ama yine de birlikteydik ve en önemlisi de mutluyduk.
ona ailesinin yokluğunu hissettirmemeye çalışıyordum.
ailesi her ne kadar biyolojik olarak yaşa da o, onları çoktan kafasında öldürmüştü bile.sadece arada annesiyle telefonda konuşuyordu. her ne kadar chaeyoung'u merak etmese de ona hak ettiği sevgiyi veremese de annesiydi işte.
babası denen chaeyoung'a küçükken şiddet uygulamış o adamla iletişime hiç geçmemiştik geçmeyi de düşünmüyorduk ama birkaç hafta sonra tatil olacaktı ve seul'e dönüp
annesinin taşınmasına yardımcı olacaktık. sonunda boşanmaya karar vermişlerdi.ben oturmuş kitap okurken chaeyoung ille de yürüyüş yapalım diye ısrar edince kitabı bırakıp hazırlandım ve birlikte dışarı çıktık.
bir yandan el ele tutuşmuş yürürken bir yandan onun en son izlediği bir film hakkında olan hararetli konuşmasını dinliyordum.
sevdiği şeyler hakkında konuşurkenki ciddiyeti bambaşkaydı.
bir marketin önünden geçerken alışveriş yapmak istediğini söyleyince birlikte içeri girdik.ona en sevdiği çikolatadan ve armutlu sodadan kendime de cips ve kola aldım ve marketten elimizde poşetlerle çıktık.
yolun ortasında ben bir ara ayağım takılıp yere düşünce o da yanıma düştü ve kimseyi takmadan yolun ortasında dakikalarca halimize güldük.
sonrasında zar zor kendimi toparlayıp ayağa kalktım ve elimi ona uzattım.
konuşa konuşa en sevdiğimiz yer olan sahil kenarına geldik ve sonunda elimizdeki poşetleri çimlerin üzerine bıraktık.
içeceklerimizi açmış içerken başını omzuma yasladı.
"seni çok seviyorum."
ondan bunu her duyduğumda ilk günkü gibi heyecanlanıyordum yine heyecanlanmıştım ve az daha elimdeki içeceği düşürüyordum.
halime gülüp dudağıma bir öpücük bırakıp çekildi.bense yüzünü elimle kendime yaklaştırıp önce yanağını sonra da dudağını öpmeye başladım.
anında karşılık vermesine karşın gülümsedim ve dudağımı dudaklarından ayırdım."ben de seni çok seviyorum chaeyoung."
**
selamm aslında bu fici yazmak aklıma bir dizi izlerken geldi yani medyadaki fmvdeki dizi (second chance) ama uzun zamandır yazamıyordum sonunda bitirdim. kısa ama tatlı bir şeyler olsun istedim tam istediğim hissiyatı veremesem de umarım beğenmişsinizdir, sizi seviyorum❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bir bakışın var insan şarkıları hatırlar // michaeng
Historia Corta"bir gülüşün var insan güzellikleri hatırlar." ↬mina x chaeyoung