5.bölüm-Bal Göz

23 2 1
                                    

[EGEMEN'İN ANLATIMIYLA (1.BÖLÜMDEN İTİBAREN)]
Uzunlar V1 -EGEMEN'İN ARABADA DİNLEDİĞİ ŞARKI
Cambaz-Mor ve ötesi (GİDİN DİNLEYİN) EGEMEN'İN ARABADA DENK GELDİĞİ ŞARKI

Merhaba ben Egemen.20 yaşındayım.Ama soracak olursanız ben Üniversiteye daha yeni başladım.Aslında üniversite sınavını kazanamadım.Bu yüzden babam bana ceza olarak beni istediği bir okula para ile gönderdi.Aslında 2 hafta geç bile kaldı.Bugün gittiğim okulda mezuniyet olacakmış.Lise mezuniyeti.Daha yeni yapılacakmış.Gittiğim okulun lisesi de varmış.O liseye gidenler için bir mezuniyet yapılacakmış ama tabii herkes davetli ben de dahil.
"EGEMEN!HADİ OĞLUM!"
İşte bu benim babam 'Ozan' olur kendisi.Annemi 9 yaşındayken tacizden kaybettik.O şerefsiz anneme tecavüz ettikten sonra öldürmüş...
Bir anda kapım açıldı.
"Oğlum 1 saattir bağırıyorum duymuyor musun?Hadi sadece okulu gezeceğiz çabuk suit falan giyin...Al hatta bunu giy çabuk ol aşağıda bekliyorum seni!" Deyip bana bir takım elbise uzatıp aşağı indi.Suite baktım ve bir kenara atıp pantolon ve kırmızı kareli gömleğimi çıkarıp giydim.

Suite baktım ve bir kenara atıp pantolon ve kırmızı kareli gömleğimi çıkarıp giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(DÜĞMELERİNİ BİRAZ DAHA KAPALI DÜŞÜNÜN SKNLAÖMZKMLAM)
"İşte bu." Dedim.Kulaklığımı ve telefonumu alıp hızlıca aşağı indim.Babam bana baktı sonra kızgın bir bakış attı "Düzelmiyecek misin sen oğlum ya." Dedi ama çok uzatmadan kapıya yöneldi.Bu arada babam ünlü bir iş adamıdır.Yani hava atmak gibi olmasın ama zenginiz biraz.Dışarı çıktığımızda koruması 'Deniz' abi geldi.Sonra arabanın kapısını açıp girmemizi bekledi.Hemen sonra kapıyı kapatıp arkadaki arabaya bindi resmen aşiretçe gidiyoruz zannederleri:Tam olarak 7 arabayla gidiyorduk.

Araba hareketlendikten sonra telefonumu açtım Suat'tan bir mesaj vardı.Suat benim mal,gerizekâlı ama ayrılamadığımız kankam.Kendisi katıksız mal.
—Abi ben cüzdanımı yolda unutmuşummmm bağcımı bağlarken yere bıraktım sonra unutup gitmişimmmm
Belli oluyor bence...
—Benim salak mal arkadaşım baban zaten para sıçıyo iste işte hadi biz okula gidiyoruz bbay.
—SANKİ SENİN BABAN FARKLI OLM HADİ BAYYY!
Bu çocuk kendini zeki sanıyordu abi ya.
Yol yarım saat olacakmış bu yüzden vakit kaybetmeden kulaklıklarımı taktım ve bir şarkı açtım:Uzunlar-V1.
...
Ben köşeliydim, hayat dedi "Düz olana yanaşırım"
Neydi bu, neydi bu?
"Tamam" dedim, "Al ama ver bana mutluluğu, barışalım"
Oldu mu, oldu mu?

Uykusunda her biri, yorma sakın kendini
Anlatıp derdimizi onlara
Sen ben bi'kaç kişi, bırakmışız bütün işi
Vurmuşuz kendimizi yollara

Uzunlar yanıyo' arabamızda
Bu ışık hepimize fazla, geceyi böler
Bilmem ne olabilir aramızda
Bu ışık ikimize fazla, arayı bozar...
...
YARIM SAAT SONRA...
Okula geldiğimizde ilk kapının önündeki sonra bir kız gördüm.Tupturuncu saçları vardı.1 dakika arabalara doğru baktı içinden geçenleri tahmin edebiliyordum... "Sanki aşiretçe gelmişe benzeyen 7 tane şık araba."
Arabaya baktıktan sonra camlarımızın içi görünmediğindem hemen önüne dönüp okula hızlıca yürüyüp içeri girdi.
Benim de o anda kapım açıldı.Adını bilmediğim bir koruma "Egemen Bey geldik." Dedi kulaklığımın tekini çıkarıp hızlıca çıktım.Okula baktım çok kötü bir okul değildi ama çok modern de durmuyordu.Bir anda 40'lı yaşlarında,(Şaşırtıcı bir şekilde) saçı olan gözlüklü,karizmatik,takım elbise giymiş bir adam geldi.Babama dönüp "Merhaba Ozan Bey,ben bu okulun müdürüyüm." Dedikten sonra bana bakıp "Merhaba sen Egemen olmalısın,okulumuza hoşgeldin...Bugün size okulumuzu gezdireceğim umarım beğenirsiniz...Şu taraftan buyrun." Deyip bizi bahçeye yönlendirdi.Sonra öve öve okulu anlatmaya başladı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 03, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bal GözHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin