⸺Kᥙroo ιᥣᥱ bιşᥱყᥣᥱr <3
Kuroo Tetsurou ile oda arkadaşı olmak zor değil. Garip saatlerde çalışıyor, bazen siz yattıktan çok sonra ofiste kalıyor, apartmandaki ofiste delikler açıyor ve muhtemelen ayda iki ila üç kez iş gezilerine çıkıyor. Dürüst olmak gerekirse, ne sıklıkta gittiği konusunda neredeyse bir oda arkadaşınız yokmuş gibi hissediyorsunuz. Ve o etraftayken, ikiniz mükemmel anlaşıyorsunuz. Yani evet, onunla oda arkadaşı olmak zor değil. Ufacık ama çok önemli bir ayrıntı dışında - ona acınası bir şekilde âşıksın.
İkiniz üniversitenin sonunda tanıştınız ve mezun olduktan sonra sizden oda arkadaşı olmanızı istediğinde bu kolay bir karardı. Ancak bugünlerde, evet dediğiniz için pişmanlık duyuyorsunuz. Birlikte yaşadığın birini unutmak neredeyse imkansız. Özellikle de o kişi, yalnızca sizin yaşam durumunuza bağlı olarak kendini çok sınır dışı hissettiğinde.
Çok sık gitmesi, ikileminize biraz yardımcı oluyor. Ancak evde olduğu o ender anlarda, ona neden bu kadar aşık olduğunuzu acı bir şekilde hatırlatır ve daha da derine inersiniz. Onunla anlaşmak kolaydır. O komik. Çalışkan ve tutkuludur. Bunlar, sizi ona çeken, adlandırabileceğiniz birkaç şey. Ve her şeyin üstesinden gelmek için - o kesinlikle inanılmaz derecede muhteşem. Onun yanında nasıl bu kadar şüpheci davranabildiğin hakkında hiçbir fikrin yok. Ve her gün böyle mükemmel bir adamın nasıl var olduğunu merak ediyorsun.
Kira kontratınız yarım yıl daha dolmadı ve zamanı geldiğinde ayrılabileceğinizden bile emin değilsiniz. Onu hayatından çıkarmak istemiyorsun. Aksine, onu hayatında çok istiyorsun.
Artık öyle bir noktaya geldi ki ihtiyaçlarınızı başkasıyla doyurmaya bile kıyamazsınız. Tüm zaman boyunca sadece onu düşüneceğinizi bilmek onlara adil gelmiyor.
Ve o evde yokken yapmak oldukça kolay. Özellikle de birkaç gün daha evde olmayacağını bildiğinde. Eskiden sessiz kalıyor ve kendinizi kontrol ediyordunuz, yaptığınız şeyden biraz utanıyordunuz, ama son zamanlarda daha cesur ve daha vokal oldunuz.
Çarşamba gününden beri bir iş gezisine çıktı ve birkaç gün daha eve gelmeyecek ve o yokken fırsatınızı boşa harcamak istemezsiniz. Böylece Cuma gecesi, en güzel iç çamaşırlarınızı ve bir süre önce size verdiği eski tişörtlerinden birini giyerek yorganın üzerine yerleşirsiniz, gözlerinizi kapatır ve düşüncelerinizin ona sürüklenmesine izin verirsiniz.
Şimdi onu hayal etmek senin için neredeyse çok kolay. Onu çok net bir şekilde görebilirsin, onu yatağının ucunda hayal edersin, altın gözleri seni görünce parıldar, dudakları göbeğinde ısı havuzu oluşturan bir sırıtışla kıvrılır. Yavaşça, onun iri ve nasırlı ellerini kalçalarında gezdiriyorsun. Kendinizi kısaca iç çamaşırınızın üzerine sürtün, onun yüksek gövdesini sizinkinin üzerinde hayal edin, size söylemesini istediğiniz pis şeylerle düşüncelerinizin çılgına dönmesine izin verin. Diğer eliniz göğüs uçlarınızla oynamak için tişörtün altına sürüklenirken, sonunda elinizi belden geçirip bacaklarınızın arasında biriken ıslaklığın arasında parmağınızı gezdirin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐚𝐢𝐤𝐲𝐮𝐮 𝐑𝐞𝐚𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬-
FanficÇevirdiğim hayal et ve tepkiler kitabı. Smut var, rahatsız olacaksan normal bölümleri oku