꒰ ͜͡➸ 𝐇𝐢𝐫𝐮𝐠𝐚𝐦𝐢

507 17 5
                                    


⸺ Hιrᥙgᥲmι sfw ve nsfw <3


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


SFW

→Bana çok dalga geçtiği ve seninle uğraşmayı sevdiği hissini veriyor. Aynı zamanda, başkalarıyla daha sakin ve toplanmış ama sizinleyken daha sevecen. Siz ikiniz çıkmaya başladığınızda çok alay ediliyor çünkü insanlar onun sizin kadar mükemmel birini nasıl bulduğunu anlayamıyor uwu

→İlişkinin başlangıcında, kesinlikle erkek arkadaşınızdan daha çok 'mükemmel erkek arkadaş' olmaya çalışan kişidir. Her zaman söylenecek doğru kelimeleri ve yapılacak doğru eylemleri bilir, bu yüzden birçok kişi için mükemmel erkek arkadaşla karşılaşırdı, ancak her ilişkinin aynı olmadığını ve onları sığdıramayacağınızı anlamıyor. Aynı kalıp. Ne söyleyeceğini ve yapacağını biliyor olabilir ama sen bunu ona söyleyene kadar senin için en iyisinin ne olduğunu asla bilemez.

→Bu tür bir zihniyetle işi bittiğinde, tahmin edilemez bir şekilde, çok daha garip ve çocuksu oluyor. Onu sevgiyle şımarttığınızda veya ona iltifat ettiğinizde nasıl tepki vereceğini bilmiyor. Sanki çocuksu neşesi, mükemmeliyetçiliği yüzünden derinden gizlenmiş ve kendisi olmasına izin verdiğin için sana asla yeterince teşekkür edememiş gibi.

→Hayvansever olduğu için, parklardaki randevular genellikle '20 dakikada kaç hayvanı besleyebileceğimi görelim' şeklinde oluyor. Haftada en az bir kez sizi hayvan kafelerine götürüyor.

→Size doğru şeyleri söylemediği için gergin oluyor ve sizin mutlu olmanızı görmeyi sevdiği bir şey var, bu yüzden rastgele zamanlarda size şakalar veya söyleyecek bir şeyler aramaya başlıyor. Senin mutlu olduğunu ve aptal şakasına kıkırdadığını gördüğünde çok mutlu oluyor.


NSFW

→Bu durumda kendini tatmin etmek diye bir şey yok. Sen onun önceliğisin ve sadece sana odaklanıyor. Askıda kalırsa veya kendini tamamen unutursa, ya görmezden gelir ya da kendini tatmin ederek bitirir. Onu alt etmene izin vermesinin hiçbir yolu yok çünkü bu onun için çok utanç verici ve bu olmuyor.

→Son derece gözlemcidir, bu nedenle en zayıf noktalarınızın tam olarak nerede olduğunu ve bu deneyimi sizin için zevkli hale getirmek için onlarla nasıl oynayacağını bilir. Mükemmeliyetçiliği burada da gösteriliyor çünkü 'yataktaki kötü becerileri' hakkında şaka yapmanıza bile izin vermiyor çünkü o zaman bir süre yataktan çıkmayacaksınız.

→Hızlı hareketlerden gerçekten hoşlanmaz çünkü ön sevişme ve oyunun kendisi sırasında sizin onun altında kıvranmanızı izlerken ve her şeyi içine çekerken acele etmezken bu kesin heyecanı alır. Bir şipşak sadece gerçekten zamanı kısıtlıysa ve siz bunu soran kişi mi...ya da sadece azgın olduğunda-

→Yatakta oyuncak kullanmayı pek sevmez çünkü seni iyi hissettiren oyuncaklardır, o değil. 'Etkinlikler'inize fazladan bir vuruş eklemek isterse, onları kullanmaya istekli olacaktır ve aynı zamanda aniden olur lol. Bir anda bir oyuncakla çıkıyor ve 'bak bende ne var heh' diyor.

→Hepsi bir arada, ne yaptığını ve doğru yaptığını biliyor. Onu alt etmeye çalışmayın çünkü bu mümkün değil lol.


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.




İstediğiniz tepki varsa yazabilirsiniz

Smut, Romantik, Komik, Soft vb.


Bir sonraki karakter kim olsun?




𝐇𝐚𝐢𝐤𝐲𝐮𝐮 𝐑𝐞𝐚𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin