⸺Oᥒᥣᥲrᥲ "ιყι ᥴ̧oᥴᥙk" dᥱrιz <3
Oikawa
Tamamen kibar olurdu. Kulağına sırıtıyor. Kollarını belinin etrafına sararak vücudunu kendine çekerdi, bu sırada kulaklarına yumuşak bir şekilde "Yaptığım her şeyde gerçekten iyiyim" diye fısıldardı. İmalarını tam olarak anlamadın ama seni spor salonundan dışarı sürüklerken sana arsız bir gülümseme gönderdi lol. (sanırım bunun nereye gideceğini biliyorsun 😳)
Kageyama
Lakaplardan ne kadar nefret etse de, senden gelen farklıydı. Sürtük davranır. Ya da ona onun iyi bir çocuk ya da o senin iyi bir çocuk olduğunu söylediğinde sana sert bir şekilde bakmak. Ancak daha sonra, sizi etkilemek için rastgele bir şey yapacaktır. Sanki içkisini bir kerede içmek gibi, o zaman beklenti içinde size bakacak ve ona 'iyi çocuk' dediğinizde alay edecek ama dudaklarının köşelerinin hafif seğirmesini kesinlikle görebiliyorsunuz. Ya da gözlerinin nasıl parladığını. Kageyama'nın büyük bir gururu var ve ona iyi çocuk denilmesinden hoşlandığını asla göstermeyecek ama davranışları aksini söylüyor. Özellikle mükemmel bir set yaptığında hemen sana baktı; yüzü bir şeye çarpıyor; cennetten bir serenat gibi dilinizden yumuşak bir şekilde yuvarlanan o iki kelimeyi beklemek. Ondan hoşlanır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐇𝐚𝐢𝐤𝐲𝐮𝐮 𝐑𝐞𝐚𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬-
FanfictionÇevirdiğim hayal et ve tepkiler kitabı. Smut var, rahatsız olacaksan normal bölümleri oku