꒰ ͜͡➸ 𝐇𝐢𝐧𝐚𝐭𝐚

504 25 13
                                    


⸺Hinata erkek arkadaşın <3


Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


→aman tanrım, o elmalı turta gibi tatlı.

→erkek arkadaşın olarak sahip olabileceğin en tatlı insanlardan biridir.

→yine de ortaya koymak istiyorum, hiç şüphe yok ki... Hinata konu flört etme konusunda deneyimsiz.

→büyük ihtimalle onun ilk resmi kız arkadaşısın.

→resmi dememin nedeni, ortaokulda birkaç kez (tam anlamıyla 2, belki 3 kez) çıkmış olabileceğidir, ancak oldukça hızlı sona erdiğinde onları gerçekten bir ilişki olarak kabul eder miydiniz?

→VE hepimiz bu çocuğun aklındaki tek şeyin voleybol olduğunu biliyoruz.

→yani genel olarak sevgili yapmak, sen gelene kadar aklında asla doğru bir düşünce değildi.

→kesinlikle Noya, Tanaka ve Koç Ukai'ye siz ikiniz henüz birlikte değilken yaşadığı duyguyu sordu.

→kişiliği doğal olarak sizi ona doğru çektiğinden ve gerisini o halledebildiğinden, muhtemelen size nasıl yaklaşılacağı konusunda tavsiye istemeyecektir.

→gerçekten senin etrafında büyük bir kekemelik olacağını düşünmüyorum ama hinata muhtemelen kızaracak ve sözlerine birazcık takılacak.

→tüm ezme aşamasının yanı sıra, erkek arkadaş hinata gerçekten bir güneş ışığı topudur.

→fırsat buldukça size sürekli iltifat etmeyi sever.

→"çok güzel görünüyorsun~"

→"hm? Bunu bana her gün aptalca söylüyorsun."

→"iyi evet! Benim için her zaman muhteşem olduğunu bilmeni istiyorum."

→görünüşün hakkında güvensiz olmana asla izin vermeyecek.

→kelimenin tam anlamıyla ne olursa olsun seni güzel bulur. Kelimenin tam anlamıyla saçların her yerde, biraz kabarık suratla ve vs. ile uyanabilirsin. Dostum zaten ne kadar sevimli olduğunu düşünerek rüya aleminde.

→bu konuda benimle tartışmaya çalışma çünkü bu doğru. YANLIŞ olmayı reddediyorum.

→kesinlikle seni kontrol eden erkek arkadaş türü.

→ve arada sırada, birkaç ayda bir ; "hey, nasıl hissediyorsun?"

→Shoyo seni KONTROL EDİYOR. birkaç haftada bir, nasıl hissettiğinizi, ne yaptığınızı vb.

𝐇𝐚𝐢𝐤𝐲𝐮𝐮 𝐑𝐞𝐚𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧𝐬-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin