Bylo osm hodin ráno a já jsem rozespale vstala z houpací sítě. Hned poté jsem se šla podívat k labyrintu, protože běžci budou každou
chvíli vybíhat ven. Když přišli k labyrintu pozdravila jsem se s Minhem.
„Ahoj Adriano, co tady děkáš?" Zeptal se překvapeně Minho. Já jsem se však nejdříve hluboce nadechla a potom odpověděla. „Ahoj, chtěla jsem vás ještě pozdravit než odejdete. Dávejte na sebe pozor."Poté už Minho s Benem odbíhají do labyrintu a já mám namířeno na snídani. Mám totiž obrovský hlad.
Nasnídani si přisednu k Chuckovi,Newtovi a Gallymu. „Ahoj kluci, čemu se tady tak smějete?" Chuck se chytal až za břicho a Gally taky. Když se Chuck uklidní tak mi odpoví.
„Já sám ani nevím ale musím se smát😂."
Uvědomím si že to bude určitě nějaká pitomost která mě ani nebude zajímat.
Kluci se poté uklidnili a začali jíst.
„ Adri? Kam si odešla ráno. Neviděl jsem tě."
„ Šla jsem pozdravit Minha s Benem."
Odpověděla jsem Newtovi a začala jsem se koukat do jeho hnědých očích.
Newt si toho všiml a podíval se na mě s úsměvem. „Uuuuuu... tady se někdo nejspíš zamiloval." Řekl Chuck a začal se u toho smát.
„ Zmlkni frasáku." Řekla jsem mu a štouchla jsem ho do ramene a začala jsem se usmívat.„No nic, tak všichni do práce." Odpoví Gally když už všichni dojedli.
Všichni odešli a dělali svoji práci. Dneska jsem šla pomozt pánvičce s mytím nádobím a povídali jsme si a smáli. Než se setmělo tak jsme s Chuckem a Newtnem šli před otevřenou kamennou uličkou a čekali jsme než přijde Ben s Minhem.
Po asi dvou minutách přiběhli a my jsme se jich ptali jestli něco objevili, ale bohužel nic.
Když už byla tma tak jsem si šla lehnout do sítě která visela vedle Chuckoví sítě a Newtoví sítě. Poté jsem už jenom zavřela oči a klidně spala.Ahoj, tohle je krátká kapitola ale příště bude snad o něco delší a určitě zajímavější.
YOU ARE READING
Find me (TMR fanfiction CZ)
DobrodružnéJedna dívka je už v labyrintu tři dlouhé roky. Přijela v kleci jako druhá, před ní byl tmavší chlapec, Alby. A jako třetí přijel vytáhnutý chlapec s hnedýma očima a blonďatýma vlasama, Newt. Věděla už od začátku že k němu něco cítí, ale neřekla mu t...