2. Nový bažant

3 0 0
                                    

Probudila jsem se a došla na snídani. Poté jsem ten den dělala jenom práci dokud nepřijala klec. Všichni se seběhli ke kleci a nakukovali do ní. Já společně Gallym jsme tu klec otevřeli. Newt skočil do ní a zadíval se na novýho bažanta, Newt mu podal ruku aby mu pomohl se zvednout ale on odmítnul. Jeho chyba.
Gally seskočil k němu dolů a hodil ho k placerům. Bažant se chvíli ohlížel kolem sebe.

Prudce se zvedl a začal utíkat jen co mu nohy stačily. Všichni začali pokřikovat že jsme dostali běžce.
„Dostali jsme běžce!?"
„Dali nám běžce!"

Poté hned baža spadl na zem a všichni už přestali křičet. Doběhla jsem k němu a chytila ho za paž.
„ Kam si myslíš že utíkáš? Hele bažo, já ti neublížim a oni taky ne, ale nesmíš utíkat, jasný?"
„jasně už nebudu utíkat"
Doběhl knám Alby a řekl.
„dejte ho zatím do díry"
Bažu odchytnou a dají ho do díry.
Po chvíli přijde Alby k bažovi.
„Ahoj já jsem Alby, neublížím ti a ostatní taky ne." Báža jenom přikívne a koukne se na Albyho. „ Kde to jsem? A proč si nic nepamatuju?" „To je normální, na jméno si vzpomeneš později na nic víc ne." Alby otevře bažovi a řekne. „Pojď ukážu ti to tady"

*Mezitím u mě*

„Ahoj Newtne"
„Ahoj Adri, neměla bys náhodou provádět bažu tady po placu?" Newt se překvapění zeptá a začne se mi koukat do očí. „Aahhh..... nemám náladu na někoho novýho a tak jsem poprosila Albyho jestli by to neudělal za mě a on mi vyhověl." „ aha, tak to jo."
Zadívám se za Newta a vídím tam bažu s Albym jak jdou knám. „Eeeeemm...já už musím jít vzpoměla jsem si že něco ještě musím udělat." Když to do řeknu tak rychle vykročím vpřed abych se nepotkala s bažou a jeho nudnými otázky. Newt se na mě ještě rychle podívá a pak k němu dojde baža z Albym.
„Ahoj Newte, tohle je baža"
„Čau bažo, vítej na placu" řekne Newt a baža mu hned odpoví. „díky"
Newt se jde s bažou projít a začnou si o něčem povídat. A já jsem mezitím v lese a házím nožem do stromu. Po každým hodu nůž vytáhnu a hodím s ním znova. Najednou slyším že se zamnou někdo přibližuje, jenže nevím kdo, protože je už tma. „Hej! Je tam někdo...mám nůž."
Osoba se ale stále jenom přibližuje. Jdu protí ní a přitom pořad svírám v ruce nůž. Osoba se přiblížila a já nastavila nůž před sebe, abych se mohla když tak chránit.

Když vidím osobě do tváře tak si hluboce oddychnu a dám si ruku k tělu.

„Pane bože!...... Adri co to děláš?!?"
„Chtěla jsem se jenom chránit, promin já nevěděla že jsi to ty pánvi."
„To je dobrý, přišel jsem tě zavolat na večeři."
Já jsme jenom přikývla že jdu.
V jídelně jsem si vzala jídlo a hledala jsem volný stůl proto abych mohla být sama. Když ho najdu tak na mě začne křičet Minho abych si knim přisedla. Já jen pokrčím rameny a jdu k volnému stolu.

*U stolu Minha,Newtna,Chucka a baži*

Minho zakřičí na Adri a by si knim přisedla, ale Adri jen pokrčí rameny a odejde k volnému stolu. „Co je to dneska s Adri? Celý den se chová divně" zeptá se nechápavím hlasem Minho. Newt a Chuck jenom pokrčí rameny ale baža začne mluvit. „Není to třeba kvůli mně? Už když mě chytla tak se na mě moc dobře netvářila." Zeptá se baža a podívá se na Newta který chce něco říct. „Adri nemá moc ráda nový bažanty.Ani z Minha nebyla nadšená ale koukej teď jsou kamarádi.Buď v klidu ono jí to přejde." Minho bouchne Newtna ze srandy do ramena.
„Ale já jsem výjimka, protože mě si oblíbila hned." Řekne Chuck s úsměvem. „Jo to máš pravdu Chucku."

*U mě*

Je už velká tma tak si jdu lehnout do svojí sítě, jenže nemůžu usnout. Snažím se ale nejde to tak si jenom zavřu oči a začnu nad něčím přemýšlet, dokud nepřijde Newt s Chuckem, protože oni mají síť vedle mě. Začnou si o něčem povídat tak je poslouchám.
„Je roztomilá když spí, že jo?" Řekne potichu Chuck protože si myslí že spím. „jo... je roztomilá." Odpoví Newt Chuckovi.
Po nějaké chvíle se mi podaří konečně usnout a tak padám do svých snů.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 05, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Find me (TMR fanfiction CZ)Where stories live. Discover now