her gun bolum attigima bakmayin her an her sey olabilir☠️
-
ertesi gün aynı merakla girmişti okula greg. ama görmek istediği kişiyi görememişti. öğle arası yemekhane beklediği şekilde boştu. elindeki noodle kabı ile etrafına bakındı, belki birine sorabilirim diye düşünürken sağdaki duvarın dibinde yalnız başına oturan bir çocuk gördü. onunda önünde noodle'ı vardı ve telefonuna bakarak makarnasını yiyordu.
çocuk; saçları kel denilebilecek kadar az ve sarı, üstündekiler vintage denilebilecek bir tarzaydı. içinde beyaz ince bir gömlek, dışında koyu yeşil bol bir kazak. altında da açık kremit renginde bir pantolon vardı. çocuğun tarzına hayran kalarak yanına ilerledi utanarak.
"selam, oturabilir miyim?" çocuk kafasını telefondan kaldırıp kafasını salladı sakince küçük bir gülümseme ile. "ben greg," esmer çocuk hemen oturup elini uzattı aynı utangaç haliyle. "mycroft." mycroft denilen çocuk telefonunu cebine koyup elini uzattı. sesi pek konuşmak istemiyormuş gibi çıkıyordu, bu yüzden greg fazla uzatmak istemedi.
"sana bir şey sorabilir miyim-? yani birini?" elleriyle oynarken kendini açıklamaya çalışan çocuğu anlamaya çalışıyordu mycroft. çocuğu fazla rezil etmeden kafasını salladı onaylarcasına. "dün.. bir çocuk gördüm. KISS tişörtü giyiyordu ve baya havalı duruyordu. gözünde de siyah güneş gözlüğü vardı. hızlı yürüdüğünden fazla dikkat edemedim ve yüzünü pek göremedim ama cidden yakışıklı olduğu kesin- her neyse, onu tanıyor musun diyecektim. burası fazla kalabalık bir dershaneye benzemiyor da.." hızlı hızlı konuşmasına şaşırıp biraz esmer çocuğun heyecanlı yüzüne baktı mycroft. daha sonra bir şeyi farketmiş gibi bir şekilde gülümseyip kafasını salladı ve kıkırdadı.
"evet, evet biliyorum. biraz garip bir çocuktur, tanışmak istediğine emin misin cidden?" dirseklerini masaya koyup elleriyle çenesini tuttu greg'e kaşlarını kaldırmış sorarcasına bakarken. greg kafasını salladı hemen, "bir zararı olacağını sanmıyorum. tabii ki de tanışmak isterim." mycroft omuz silkti. "telefonunu vereyim bari."
"olur!" greg yanlışlıkla bağırınca bir kaç kişi ona bakmıştı. o da utanıp kafasını eğip telefonunu çıkardı. mycroft yine gülüp elini uzattı, telefonu versene ahmak dercesine bir bakışla. çocuk hemen kafasını sallayıp uzattı telefonu. mycroft telefonu alıp kaşlarını kaldırdı, güldü, numarayı yazıp geri telefonu sahibine uzattı.
"duvar kağıdıma mı güldün ya?" homurdanıp telefonunu aldı ve mycroft'un cevap vermesine izin vermeden şaşkınlıkla konuştu, "alexander? adı ne havalıymış. teşekkür ederim, mycroft. biliyor musun, ama aslında senin ismin daha havalı."
"teşekkür ederim, greg."
"sorun değil. seninde telefonunu alsam olur mu? arkadaş edineceğimi düşünmezdim ama iyi birine benziyorsun." istekli şekilde kalkıp masanın üstünden mycroft'a yaklaştı. mycroft aniden yüzüne yaklaşan greg'in yüzünden irkildi. "geri çekil.. ve SD kartımı kırdım. şu anlık numaram yok. alınca veririm."
"pekâlâ o zaman, bu arada alex nede-"
"kendisine alex denmesinden nefret eder." greg geri çekilip oturunca kafasındaki soruyu sordu ama mycroft sanki kendisine küfür edilmiş gibi bir sinirle sözünü kesti. "üzgünüm- yani- alexander neden bugün gelmedi?" greg anlık panikle sordu sorusunu. paniğini anlayan mycroft kafasını salladı ve elini kaldırdı affedersin dercesine. "affedersin, onunla çok kavgamız oldu da bu yüzden. ve bugün son gün olduğundan gelmedi."
"sorun değil, anladım." greg de kafasını salladı ve telefonunu cebine koyup önündeki noodle'ı yemeye başladı. bunun üzerine mycroft yarısı yenmiş noodle kabını alıp ayağa kalktı. "afiyet olsun sana, ben sınıfa gidiyorum."
"teşekkür ederim- ve numara içinde teşekkür ederim! sınıfta görüşürüz." buna karşılık mycroft gülümseyip ilerleyecekti ki greg de ona gülümsedi ve çatalını yere düşürdü, eğilip aldı. aldı almasına da kafasını kaldıracak iken başını masaya çarpıp büyük bir küfür etti.
mycroft buna gülüp biraz baktı. sonra garipleşmesin diye arkasını dönüp ilerledi, kabını çöpe atıp kafasındaki düşüncelerle sınıfına çıktı.
-
neler oluyor mithat beni korktuuyosunneyse hava cok sicak😐😐☠️☠️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
beautiful stranger ‣ mystrade !!
Fanfictiongreg lestrade x mycroft holmes au ship book. mezuna kalıp dershaneye yeni başlayan greg lestrade, ilk gününde, çıkış kapısında gördüğü çocuğa tutulmayı beklemezdi. onu o kadar merak ediyordu ki ertesi gün bir çocuğa onu soracak kadar bir meraktı bu...