Epilog

404 15 2
                                    

Stáli tam, vlastně ani nevěděli jak dlouho. Neomi byla spokojená a Sirius... Sirius už nějakou chvíli sbíral odvahu, aby promluvil a sdělil tak, co má na srdci.

„Víš Neomi, nechtěl jsem, abys sem přišla jen tak."

Ona se na něj otočila a pokynula aby pokračoval.

„Já- asi to bude znít hloupě, poněvadž jsem to ještě nikdy nedělal, takže si mi prosím nesměj a nepřerušuj mě. Už tak si připadám dost trapně..." začal nejistě a pěkně nahlas, od plic, se nadechl.

„Když jsem tě poprvé uviděl, okamžitě jsem se do tebe zamiloval. Chtěl jsem tě poznat blíž a zapůsobit. Místo toho, abych ti však podal tu polévku, jsem ji na tebe omylem vylil a odstartoval tak válku mezi námi. Ty jsi mě začala nenávidět a já ztrácel naději.

Snažil jsem se proto najít způsob, jak tě přimět se do mě zamilovat. Přišlo mi nejlepší přimět tě žárlil, a tak jsem se začal scházet s holkama tak, abys nás viděla. Tobě to však bylo ukradené a dál jsi mě odmítala.

Potom jsem byl tak zoufalý a chtěl se z toho dostat, takže jsem se s jednou z těch holek vyspal. Začal jsem to praktikovat u většiny a pokaždé, když si mě odmítla jsem nějakou dostal do postele, abych se uklidnil a dostal se z toho.

Myslel jsem, že jsem se těch citů zbavil, že zmizely, ale pletl jsem se. Pokaždé když jsem tě uviděl, pokaždé když jsem byl ve tvé blízkosti, jsem měl důvod nevzdávat to.

Potom jsi začala chodit s mým bratrem a já začal žárlit. Tak moc jsem na něj žárlil. Chtěl jsem se změnit. Pro tebe. Sekl jsem se sukničkařením a začal se soustředit jen na tebe.

Pokaždé, když jsme spolu mluvili a ty jsi se usmála, jsem byl v sedmém nebi. Pokud ses smála ty, smál jsem se taky, když jsi byla smutná, byl jsem taky smutný. Chápeš? Ne neodpovídej!" přiložil jí ukazovák na ústa.

„Celé ty roky jsem se choval jako idiot a budu chápat, když mi neodpustíš. Jen jsem chtěl, abys znala pravdu.

Miluji tě Neomi. Miluji tě a vždycky budu.

Vím o tobě všechno. Vím, že tvé druhé jméno je Meghan, vím že tvé oblíbené květiny jsou růže, vím že-"

To už dívka nevydržela, přitáhla si ho za límec a bezostyšně ho políbila.

„Miluji tě Siriusi," zašeptala, když se odtáhli.

„Taky tě miluji Neomi" zašeptal.

Hned na to se jejich rty opět spojili.

„Vím, že to je asi brzo, ale stala by ses mou přítelkyní?" Nenaléhal, ne, jen se zeptal a byl smířený s tím, že ho může i odmítnout. Neomi to tak zpočátku chtěla, nakonec ovšem zvolila variantu pro oba přijatelnější.

„Ano," usmála se a objala ho.

×××

Zdravím Vás přátelé :D!

A je to tu - konec! Konec této knížky/povídky (help pls), ale rozhodně ne mé spisovatelské "kariéry" :)

Díky moc za všechna přečtení nejen u této, ale i u mých dalších povídek (idk #2).

"I love you!" [Sirius Black]Kde žijí příběhy. Začni objevovat