"Ζηνα, δες! Μπορω να μαθω τοξοβολια εδω!", φωναξε η Σιρι.
Η συνοδεια καθοταν στον βασιλικο κηπο.
Η Γαβριελλα σκεφτοταν τι να κανει με την προταση γαμου και ο Τζοξερ παρατηρουσε τους κλαδεμενους σε σχηματα θαμνους, ενω οι υπολοιποι παρακολουθουσαν τη Σιρι να προσπαθει σκληρα να πετυχει το στοχο με το βελος της.
"Η Ζηνα μπορει να σε διδαξει. Ειναι ο Τσακ Νορις αλλωστε, κανει τα παντα.", ειπε ο Γιασκιερ.
Η Σιρι χαμογελασε λες και εκτος απο το οτι μπορουσε να κανει τα παντα, ηξερε και καθε ποτε φτερνιζοταν.
"Ελα, θα σου δειξω.", ειπε η Ζηνα κι επιασε το τοξο.
Μετα απο πολλες αποτυχημενες προσπαθειες αντιγραφης της εξαιρετικης τεχνικης της Ζηνας, η Σιρι αφησε ενα βελος το οποιο πλησιασε αρκετα τον στοχο.
Η Ζηνα εντωμεταξυ, παρατηρησε πως κατι δεν πηγαινε καλα με την Γαβριελλα."Λυγισε το μικρο σου δαχτυλο, θα χτυπησεις.", ειπε ο Γκεραλτ.
"Μπορω να σου πω λιγο;", ρωτησε η Ζηνα τη Γενεφερ, τραβωντας την σε ενα πιο απομονωμενο μερος.
"Για πες."
"Τι σκεφτεται η Γαβριελλα; Μπορω να δω πως ειναι πολυ προβληματισμενη."
"Και πως να ξερω τι σκεφτεται;"
"Με δουλευεις; Ολοι προσεχουμε τις σκεψεις μας γυρω σου, φαινεται πως η Γαβριελλα δεν σκεφτεται να το κανει απο χθες."
"Δεν μπορω να σου πω-"
"ΑΚΟΥ ΕΔΩ μαγισσα Κιρκη-"
"Τι κανετε;", ρωτησε η Ευα, πλησιαζοντας τες.
"Τιποτα, τιποτα. Απλως η Γαβριελλα μου φαινεται καπως κακοκεφη, αυτο ειναι.", ειπε η Ζηνα αλλαζοντας την εκφραση της αμεσως.
Η Ευα ανταλλαξε μια γρηγορη ματια με τη Γενεφερ.
"Ειναι που δεν καταφερε να βρει τα μανιταρια που ηθελε. Νομιζω πως εφαγε απ' το κακο ειδος και δεν μπορει να χωνεψει. Μην ανησυχεις μητερα, θα ειναι ενταξει", ειπε γρηγορα η Ευα.
Η Ζηνα τις κοιταξε καχυποπτα. "Κατι γινεται εδω-"
"Μαμα! Ελα να δεις, ΤΟ ΠΕΤΥΧΑ!", η Σιρι ετρεξε τοσο γρηγορα, που η Γενεφερ σχεδον την εριξε οταν πηδηξε πανω της.
"Τι πετυχες; Να μου προκαλεσεις καρδιακη προσβολη;", ειπε η Γενεφερ, στηριζοντας καλυτερα την Σιρι στα χερια της. "Εχεις ψηλωσει, δεν μου ειναι ευκολο να-"
"Πετυχα το στοχο! Ακριβως στο κεντρο! Ο Γκεραλτ ειπε οτι ηταν η τελεια βολη!"
"Παμε να μου δειξεις.", η μαγισσα αφησε κατω το κοριτσι που την επιασε απο το χερι ανυπομονα, τραβωντας την μακρια.
Η Ευα αναστεναξε ανακουφισμενα, εδωσε μια μπουνιτσα στη Ζηνα και γυρισε στους αλλους.
"Κατι γινεται εδω και θα το ανακαλυψω."
YOU ARE READING
Η Συνοδεια
HumorΖηνα×The Witcher (ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ CANON ΠΡΑΓΜΑΤΑ, ΑΥΤΟ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ)