PALURİ

1.6K 29 4
                                    

Hikayenin Adı: Paluri

Hikayenin Yazarı : Gercek_Masallar

Hikayenin Türü: Genel Kurgu

-"Ateş abi..abi yemin ederim bildiğin gibi değil.."

Ağzı yüzü kan revan içinde kalmış adam, rutubet kokulu, penceresiz odanın bir köşesine sinmiş sayıklar gibi konuşmaya çalışıyordu..Tam karşısında duruyordum..Yalvarmaları midemi bulandırmaktan başka hiç bir işe yaramıyordu..

"-Ulan ben size okul önlerinde satılmayacak bu meret dedim mi?"

-"Abi .."

-"Abini de sikicem seni de şerefsiz.."

Aklımdan bir dünya şey geçiyordu..Uyuşturucu işinden hazzetmesem de eğer o işin kontrolünü almazsam, torbacılar sapıtıyordu..en azından benden mal alan torbacıları bir şekilde kontrol edebiliyordum ve okullardan uzak tutuyordum..Ama bu karşımdaki puşt, tüm yasaklarıma rağmen inat eder gibi uyuşturucuyu okul bahçesine taşımıştı..

-"Alın bu şerefsizi ..öyle bir hale getirin ki, cesedini görenler bir daha okul olan yerin üst sokağında bile takılmasınlar.."

-"Abi yapma..Abi evde ekmek bekleyenler var.."

Duymamazlığa geldim sözlerini.. Eve ekmek uyuşturucu parasından mı götürülürdü? O ekmekten , o ekmeyi yiyenden ne hayır gelirdi ki?

-"Ailesine ne yapalım?"

-"Ailesinden bize ne oğlum?dedim, hızlı adımlarıma ayak uydurmaya çalışan Metin 'e.. Metin benim sağ kolumdu..

-"Ailesi dediğim de tek başına bir kız.. Kardeşi.. Üniversite öğrencisi.."içim daralmıstı..

-"Benim lafımı dinlemeyip eline canını,üç kuruş fazla para için yakmaya çalışırken kendi kardeşini düşünmüş mü şerefsiz ben düşüneceğim Metin?"

Wattpad hikaye önerileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin