4.Állat OC k

37 5 5
                                    

Na ugye nagyon sokan csinálnak olyan OC t ami félig farkas, róka vagy bármilyen más állat.
Ez már ott nem jó hogy ez lehetetlen. Nem létezhet ilyen lény. Vagy állat vagy ember döntse el mert ez csak fura és nem lesz jó.
Ilyen lények max animében léteznek de semmi keresni valójuk nincsen egy horror fandomban.
Ha valami mutáns és megvan magyarázva hogy mitől ilyen, akkor még oké HA úgy is néz ki mint egy mutáns, nem pedig valami cuki lány füllel meg farokkal.
Meg annyi ilyen van ettől egyáltalán nem lesz egyedi karaktered, csak annyit érsz el hogy kb senkinek nem fog tetszeni.
Meg mielőtt valaki mondaná hogy akkor az csak jelmez, az se legyen. Az még rosszabb mert az egy gyerekes hülyének állítja csak be az OC d. És mégjobban elrontja.
Egy gyilkos nézzen is úgy ki ahogy kell neki. Legyenek rajta sérülések vagy valami de ne úgy nézzen ki mint egy olcsó k#rva. Mivel így senki nem fog félni tőle inkább csak kiröhögik.
Meg ha már itt tartunk, figyeljenek már a méretekre. Mert sokan akkora mellet meg segget rajzolnak hogy kb mozogni alig tud, nem hogy gyilkolni. Elesik aztán fél óra mire fel áll. Meg ekkora már lehetetlen amit egyesek rajzolnak.
Szóval azért figyeljetek hogy valósan nézzen ki és NE legyen aranyos. Nem az a lényeg hogy cuki legyen, ha olyant akarsz menj át másik fandomban.

CP OC kritikaWhere stories live. Discover now