Nézhet ki bármilyen jól az OC-d ha rossz a háttér storyja az nagyon elfogja rontani.
Amire figyelni kell hogy egyedi legyen és ne sablonos.
Például hogy nagyon szerette a CP-ket, ezt semmi képen NE írd bele. Ez az egyik legnagyobb hiba amit csinálhatsz. Ne tudja mi az CP és ne ismerje őket.
Következő amit ne írj bele hogy meghaltak a szülei balesetben, árvaházban volt, utálta mindenki vagy hogy megerőszakolták. Ezekből már annyi van, nem érdekesek, olyan minta 50 szer olvasnád el ugyan azt.
Lehetnek nála családban problémák, vagy iskolában és hogy ettől kapcsol be és lesz gyilkos. Csak akkor legyen megmagyarázva hogy mi miért történt, mért olyan amilyen.
Ha valami halott OC-d van akkor az ne autó balesetben haljon meg mivel kb az össze ilyen OC úgy hal meg. Inkább legyen valami természeti baleset például vihar, kő omlás, valami öreg fáról le esett vagy rá dőlt vagy hasonló. Vagy munka közben történt baleset, ennél is rengeteg a lehetőség. De lehet olyan is hogy halála előtt gyilkolt és halálra ítélik vagy valami más miatt.
Úgyhogy rengeteg féle baleset van az autó baleseten és az öngyilkosságon/gyilkosságon kívül.
Meg azért a kora az nem ilyen nagyon fiatal legyen mert az nem tud senkit megölni max álmában.
Aztán ne az legyen hogy sétált az erdőben valamelyik CP vagy Slender meglátta, oda ment és mondta "na gyere velem mostantól gyilkos vagy. Mivel nem hiszem hogy ez így lenne. Kb ott ölnének meg téged ha találkoznál velük. Meg te se mondanád hogy "oké" aztán utána minden jó, össze jössz valamelyikkel és boldogan éltek.
Eleve van jobb dolga egy gyilkosnak mint hogy össze jöjjön valami random csajjal.
Meg nagyon ideje se lenne mivel gondolom Slendertől kapják a feladatokat és még életben is kell valahogy maradniuk.
Munkában is csak hátráltaná hogy ha szereti mivel akkor meg kellene védenie.Köszönöm hogy ezt a részt is el olvastad és remélem tudtam valakinek segíteni.
YOU ARE READING
CP OC kritika
RandomEbben a könyvben lefogom írni milyen (szerintem) egy rossz vagyis cringe creepypasta karakter. Konkrét OCkról csak akkor írok véleményt ha valaki elküldi azt nekem és ír róla egy kisebb ismertetőt. Ennek a könyvnek nem az a célja hogy másokat megsér...