beni tanıyın | cevaplar

350 40 123
                                    

Selamlar! Nabersiniz? Ben iyiyim şimdilik.

Evet, bu bölümde bana sorduğunuz soruları cevaplayacağım. 2 gün bekledim daha fazla yorum gelmeyince cevaplamaya karar verdim, 22 tane soru gelmiş teşekkür ederim sdhasdhasdasdsadasad. 

Keşke süre verseydim ama olsun.

Soru soran herkese teşekkür ederim aşksınızzzz <333333.

Başlıyorummmmmmmmm, soruları sırasıyla geldiği şekilde yazacağım.

1- Tasarım yaparken yapmayı sevdiğin şeyler (müzik dinlemek, kahve içmek vs gibi)

Müzik dinlemek kesinlikle, özellikle Türkçe Pop listemi açıp söyleye söyleye kapak yapmak çok hoşuma gidiyor. Aynı zamanda sıkıldıkça bir şeyler yeme-içme huyum da olduğu için soda falan alıyorum yanıma ya da meyve-çerez yiyorum. Eskiler bilir bazı kapakları paylaştığım bölümde hangi şarkıyı dinleyerek kapak yaptığımı yazıyordum asdhsdhashdahdasdasdasd hatta tasarımcı arkadaşlarıma video atıyordum.

2- Burada tanıdığın arkadaşlarınla bir gün gerçekte de tanışmak ister miydin?

Evet çok isterim, hatta bir tanesiyle aynı şehirdeydik ve buluşmuştuk geçen yaz.

3- Aç mısın?

Genel olarak her zaman açım, tok bile olsam yine de açımdır. Canım sıkıldıkça yemek yiyen bir insanım zaten.

4- En sevdiğin yaşayan ünlü kimdir?

Bu soruda çok zorlandım dhashdashdashdasdasdas Marilyn Monroe kadar olmasa çoğu ünlüyü seviyorum. Birkaç isim versem olur mu? Bence olur sgdasdasdasdasdsadasa Jamie Dornan ve Bella Hadid diyorum.

5- Monroe'nun en çok hangi özelliğini seviyorsun?

Kendisini bütünüyle seviyorum bir özellik sayamam. İkon tanımının vücut bulmuş hali bana göre -ki zaten öyle- hatta bende Marilyn'in ölümünü anlatan bir kitap bile var. 

6- Hayatında yaşadığın en korkutucu/garip olayı anlatır mısın? Merak ettim...

Daha dün bir adam dışarıda sebepsiz yere üstüme yürüdü hem garip hem korkunçtu ama en korkuncu bu değil tabi ki. Sanırım küçükken gerçek anlamda ölümden döndüğüm bir andı, teyzem hayatımı kurtarmıştı. 

Küçükken kuzenimle sakız çiğniyorduk ve kuzenim kendi sakızlarını da bana vermişti tabi benim ağzımda bir sürü sakız vardı ve yatakta zıplıyorduk. Sonra ben bu sakızları yutmaya çalıştım sdashdhasdasdasdasdasdasdas mosmor olmuşum kuzenim de aşırı küçüktü o zaman, hemen annemlere koşmuştu annem ve ablam ağlıyordu teyzem bana müdahalede bulunuyordu hatırlıyorum -o müdaheleyi hatırlamam iyi bir şey çünkü hatırlamasaydım ölmüştüm- teyzem bilmeden bana doğru müdahaleyi yaptığı için sakızı çıkarttı ve aranızdayım <33333. 

O günden sonra sakız yutmaya devam ettim ama artık bıraktım yutmuyorum sdhasdhashdasdasdasdas. Ama hala ağzımda sakız varken güldüğümde ya da yattığımda ablam kızıyor:(((((((.

7- Kaç yaşındasın?

19 yaşındayım.

8- Tahminen ne zaman buluşuruz? (ucardoga)

Bebeğim bilmiyorum ama en kısa sürede buluşmalıyız ben hep Bursa'dayım.

9- En sevdiğin ders nedir?

Monroe Graphic | AÇIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin