ç e k i l i ş | 1 (BİTTİ)

135 5 6
                                    

Seeeeee-laaaaaa-mmmmmm-laaaaarrr!

Nabersiniz civcivlerim?

Uzzzzzuuuun zaman oldu farkındayım ancak bu sene biraz yoğunum o yüzden Wattpad'de aktifliğim azaldı. Sizin hayatınız nasıl gidiyor bakalım?

Geçen haftalarda duyuru yapmıştım, her ay kitap kapağı çekilişi yapacağım demiştim.

Bölümü dün yayınlayacaktım ancak işlerim olduğu için yayınlayamadım, o yüzden bugün yapıyorum.

Ağustos Ayı Kitap Kapağı Çekilişi'ne Hoş Geldiniz!

Bilgilendirme:

• Her ay ücretsiz kitap kapağı çekilişi yapacağım.

• Her aya özel beklentinizi/dileğinizi bir emoji ile ve çekilişe katıldığınıza dair emoji olarak "💜" atmalısınız. Beklentisi/dileği olmayanlar sadece çekiliş emojisi atmalıdır.

- Örneğin Ağustos ayında telefon istiyorsanız "📱" atıp yanına çekiliş emojisini koymalısınız.

Taciz/tecavüz, bad boy, insana/hayvana şiddet, töre, vahşet, aşırı cinsel içerikli ve aşırı +18 içeren kitabı olanlar çekilişe katılamazlar.

Birden fazla kitap için katılamazsınız, çekilişe katıldığınız kitabınız çekilişi kazandırsa bir dahaki çekilişe o kitapla katılamazsınız.

Çekilişe katıldığınız kitabınız o ay kazanamadıysa, sonraki ay o kitapla çekilişe katılabilirsiniz.

• 1 tane kazanan olacak, kazanan kişi bana çekiliş sonucundan sonra 3 gün içerisinde (sonuç açıklandığı gün de dahil) mesaj atmazsa hakkı yedek talihlilerde 1. olan kişiye geçecektir.

• Belirtilen şartlara ve verilen künye formuna uymayan/eksik,tam yazmayan kazananın hakkı yedek talihlilerde 1. olan kişiye geçecektir. O yüzden kazanan kişi künyeyi tam doldurmalı ve şartlara uymalıdır.

• Çekiliş için en az 2, en fazla 5 kişiyi etiketlemelisiniz. Etiketsiz olan katılımlar geçersiz sayılacaktır.

• Kapak öncesinde üstüne MARK(şeffaf Deviantart logosu) olacak şekilde gönderilecek yazar onay verirse kapak orijinal haliyle gönderilecektir.

• Kapağın üzerinde herhangi bir oynama (renk değişikliği, logo kaldırımı, yazı karalama, boyutu kırpma vb.) yasaktır. Görürsem anında geçersiz sayarım ve kapağı kaldırtırım.

Şartlar:

• Beni takip etmek.

• Bu bölüme oy kullanmak.

• Çekiliş emojisi ve dilek/beklenti emojinizi, yoksa sadece çekiliş emojisini atmak.

• En az 2, en fazla 5 kişiyi etiketlemek.

• Hepsini tek bir yorum olarak atmak, diğer türlü kabul edilmeyecektir.

• Çekiliş kapağını en az 5 hafta kullanmalısınız, bunun takibini yaparım ve uyulmazsa geçersiz sayılır ve yedek talihlilerde 1. olan kişiye kapak yapılır.

Eksiksiz, tam bir şekilde tek bir yorum olarak istenenleri yazmak.

• Şartları ve künyeyi tam/eksiksiz bir şekilde yapmak.

Künye:

Parola: Dileğinizin/Beklentinizin emojisi, yoksa en sevdiğiniz kitap

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Parola: Dileğinizin/Beklentinizin emojisi, yoksa en sevdiğiniz kitap.

Son Katılım Tarihi: 25 Ağustos saat 20.00

Monroe Graphic | AÇIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin