3 | Düşman

273 43 79
                                    

Selamlar! Nabersiniz? Ben idare ediyorum.

İlk başta size bir açıklamam var:

Bu ara hiç iyi değilim. Beni Instagram'dan takip edenleriniz varsa bilir, yaklaşık 1 hafta önce babaannemi kaybettim. Doktor her ne kadar hazırlıklı olun dese de bu kadar erken kaybetmeye hazır değildim ve yıkıldım. Yavaş yavaş ailecek toparlanıyoruz bu süreçte de okulla ilgili birkaç şey için okuluma gittim, Instagram'da takip edenler gördüler zaten.

Ayrıca dünden itibaren gerçekten civciv oldum. Saçlarıma sarılar attırdım bu yüzden gerçekten bir civcivim artık asdhksadhasjhdadsadsadas.

Evet, size asıl söylemek istediğim şeylere geldik, lütfen okuyun.

Arkadaşlar öncelikle ben bu kapak tasarımını hobi olarak yapıyorum yani buradan herhangi bir gelirim yok. Birbirimize para olmadan karşılıklı hizmet sunuyoruz diye ben sizin uşağınız mı oluyorum? 

Benim bu tasarım hobisi haricinde de bir hayatım var. Ben para almıyorum diye siz bana emrivaki bir şekilde istek bırakamazsınız, istek bırakmanın da belli bir üslubu olur ben size nasıl kibarca yaklaşıyorsam sizden de aynı şeyi bekliyorum elbette.

Bir yazar -adını vermeyeceğim eğer bakarsa bu bölüme kendisini anlar- bana istek bırakmak istedi. Kitabı yayımda değildi ben de yayımda olması gerektiğini söyledim, zaten o kişinin kitabı yayımlama süreci de ayrı konu. Kitabımı yayımladım dedi yayımda değildi, sinirlendiğim mesele bu değil. Bana demiş ki "Hikayemle ilgili bilgileri sana atıyorum sen de yarından sonra yapmaya başlarsın yarından sonra". O gün babaannemin ölüm haberini aldım, ruh halim zaten berbat ötesi ayrı konu ama normal şartlarda böyle bir mesaj alsam yine de sinirlenirim. Zaten acılıyım, bir de böyle emrivaki bir mesaj alınca sinirlerim iyice tepeme çıktı. Diğer yazar da kendisine yaklaşık 3 kere söylememe rağmen hala aynı şeyi soruyor, ona cevap vermedim artık gerçekten yoruldum.

Ben istek alımlarıyla ilgili gelişmeleri size hep duyuru olarak atıyorum aynı zamanda bölüm atıyorsam bölüm başında da belirtiyorum. Bazılarınız ne duyurularıma bakıyor ne bölüm başlarına direkt mesaj atıyorlar. Ben de duyurularda paylaştığımı söylüyorum sonra tekrar gelip aynı şeyi soruyor. Neden attığım duyuruları okumuyorsunuz? Girip okusanız sorunuzun cevabını alacaksınız zaten.

Tabi ki bana her şekilde mesaj atabilirsiniz ancak duyurusunu yaptığım şeyi gelip lütfen sormayın rica ediyorum ya, anlamadığınız kısmı sorun ama duyuruda cevabını alabildiğiniz soruyu sormayın ben de insanım yoğunum bütün günüm bilgisayar başında geçmiyor yani.

He bir yazara da aldım yazdım şartları yerine getirmediği için kapağını teslim etmiyorum bilgisi olsun o kendini biliyor. (arkadaki şarkıda da o kendini biliyor sözü geçti dhsadhsahdsadsadas.)

Böyle kişiler yüzünden istek alımını açtığıma pişman oluyorum ama bazılarınız da çok tatlı <3.

Uzun diye okumayacaklar buraya bakabilir, istek alımları 1 Ekim'e kadar açık. Sonrasında kapatıyorum çünkü okulum açılıyor.

Evet, kapağa gelelim.

Bu kapağa ne yapsam bilemedim hiç, ne denediysem beceremedim ben de artık bir şeyler yapmam lazım dedim böyle bir şey çıktı ortaya. Ne kadar oldu bilmiyorum, daha önce yaptığım 2 kapağın karışığı oldu ama ne yapayım yazar bana bırakmış ://.

Ayrıca bu kapağı yaparken yeni aldığım klavye bozuldu yazar bak ona göre.

Light kapakta çok körelmişim ya, hiç beceremiyorum diğer yazarın kapağında da baya uğraşmıştım bunda da öyle. Ne oldu bana anlamıyorum.

Türk karakterlerin resim sıkıntısı oluyor genelde ve kimisi fark edip kaldırılmasını istiyor yazar haberin olsun.

Yazar erkek karakteri bana bıraktı ilk aklıma bu çocuk geldi valla, kızın resminden daha netti.

saraprecelii 'nin isteğidir. Umarım beğenirsin.

Kitabın tanıtım kısmına "Kapak tasarım: @japoncivciv" yazmayı unutma.

En az 2 hafta kullanmak zorundasın.

Kullandığın süre boyunca takipten çıkma.

Kapakta oynama yapılamaz.

Düşüncelerinizi yazmayı unutmayın lütfen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Düşüncelerinizi yazmayı unutmayın lütfen.

Kapağa puanınız kaç? (1-10 arası)

Seviliyorsunuz civcivler.

💜

💜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Monroe Graphic | AÇIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin