ü c r e t l i | i s t e k a l ı m ı 2

72 4 3
                                    

Selamlaaar! Nabersiniiz?

Uzuuun zamandır bölüm gelmiyordu farkındayım ancak üniversiteye geçtiğimden beri yoğunluğum artmış durumda, o yüzden buraya vakit ayıramadım.

Naptınııız? Hayatınız nasıl geçiyor? Umarım keyifleriniz yerindedir.

Medyadaki görseli aylar önce yapmaya başlamıştım, soldan 4. adama uygun kafa bulamadım çok zorladı, bir de Marlon Brando çok zorladı diğerleri tam oturdu. Görseli sonunda tamamlayabildim, benim çok içime sindi biraz sade ama şık duruyor bence.

Sizce nasıl olmuş?

Görselin orijinal halini aşağıya bırakıyorum.

Öncelikle küçük ama belki de kimisi için önemli bir açıklamam var; Aşk Ortağı'nın son bölümünde çok az bir okunma ve oy aldığım için yeni bölümü yazamadım, hem de en heyecanlı yerlere gelmek üzereydik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Öncelikle küçük ama belki de kimisi için önemli bir açıklamam var; Aşk Ortağı'nın son bölümünde çok az bir okunma ve oy aldığım için yeni bölümü yazamadım, hem de en heyecanlı yerlere gelmek üzereydik. Birazcık hevesim kırıldı açıkçası, ama belki de yazarım bilmiyorum.

İkinci olarak; hala aktif olarak ücretli tasarım yapıyorum, istekleri genelde mesaj ile iletiyorlar. Bölüm olarak atmadığım için aktif olmadığım ya da tasarımı bıraktığım düşünülmüş ama öyle bir durum yok.

Üçüncüsü; her ay 1 tane ücretsiz kapak çekilişi işine girmiştim ancak 1 kişi katıldı. O kişiye de çok teşekkür ederim, kendisini de mağdur etmek istemediğim için çekilişi iptal etmek yerine sadece o katılan kişiye kapak yaptım. Çok heveslenmiştim ancak bunu da rafa kaldırmak zorunda kaldım.

Dördüncüsü; lütfen istek bırakırken isteğinizde detay belirtin ama bu detaylar yapılabilir detaylar olsun, detay verilmeyen istekler beni zora sokuyor.

Açıklamalarım bu kadardı; şartlarıma, bilgilendirmeye ve ücrete geçelim.

(50 saat örnek kapakları koymaya çalıştım, 42 mb görseli 8.57ye düşürdüm olmadı 4.65e düşürdüm anca oldu. En az 10 kere bir siteden ittire ittire düşürdüm en son dediğim gibi anca yüklendi. Sabrın sonu selametmiş <33)

Şartlar:

1. Kitap/Hesap yayımda olmak zorunda değil, ama yayımda olursa daha iyi olur.

2. İstediğiniz tasarım için belli bir kullanım süresi vermiyorum, ücretini ödedikten sonra kaldırıp kaldırmamak tamamen size bağlı bir durumdur.

3. Üstte bahsettiğim maddeye ek olarak; istediğiniz tasarım için size en fazla 3 ücretsiz değişiklik hakkı ve en fazla 1 ücretsiz baştan yapma hakkı tanıyorum. 3 ücretsiz değişiklik ve 1 ücretsiz baştan yapma hakkı sınırını geçmeniz durumunda ek ücret ödemek zorundasınız.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 27 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Monroe Graphic | AÇIKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin