Y/n:
Vawiin chu company meeting ah a vawi 2 nan presentation ka pe ve dawn a ka phur rual in ka zam takzet. Zing atang chuan in en lawk char² in ka buai hle a Kook lah chuan shower min neih pui tum in minlo thlem ve sek bawk si ka rilru hi chu a van ti hah thin tak em.
"Mawh..baby shower chu nei dun ila"a hmui chu ti pawrh tar in a inla cute vel a"Kook ka buai a nia minlo ti buai lo teh chu lo ah nang nen shower kan neih dun chuan kan ti lo ang pawh ti mah la kan ti ziah chuvang chuan hun khawh ral mai² hman ka nilo ka in puahchah char² a ngai"kalo ti deuh hmuk a.
"Mawhhh...baby kalo insum theilo a nih pawn vawikhat chiah kan ti dawn nia aw promise"a thusawi chu hrelo ang maiin ka en duh miahlo a.
A beidawng duh chuang re² lo hepa hi chu a mak ngawt mai ka thutna dawhkan hnuai ah chuan rawn lut in ka kekawr bul hak chu rawn zen in min zut kual vel a nih chu!! Engah mah ngailo ang mai chuan kalo awm lui char² a mahse a ti lui zel tho. Ka **** ah a kutzungtang a rawn thun chiah chuan ka tum loh deuhin kalo moan chhuak palh a. Chutah zet chuan ka awm pangngai angin ka awm thei tawh re² lo a kut chu zei takin a ti che kual vel bawk nen moan lo tur chuan insum in ka hmui chu ka pet fan² a mahse har tak a ni.
"Baby i duh tih ka hria lom"tih pah chuan a rawn tho chhuak a ka hmui ah chuan rawn fawp in keizawng kalo tuiral leh der tawh. Tichuan bathroom lamah chuan min pawm lut in vawikhat chiah kan ti ang ti mahse vawithum chu kan ti leh ta tho a huizz...
🐰🐰🐰🐰
"Cara ka zam lutuk a nia"ka tih chuan Cara chu alo nui hak a"Hman ang khan vawikhat mah ti sual leh tawh suh ang che vawiin chu chance a tha dawn bawk a itih that chuan a lawmawm viau ang"alo ti ve a kei erawh ka in ti zangkhai thei thlawt lo ka zam reng mai.
"E chuan kan boss thar tur hi vawiin ah alo kal dawn sia a nuam ngawt ang a hmelthat i ring em?"a tih chuan kalo meng kawk a vawiin ah boss thar kan nei dawn tih ka hrelo re²"Boss thar maw?"kalo ti deuh hu a"I hrelo ami company mi zawng² chuan an hre deuh vek asin website velah pawh an post kha article pawh a chhuak chur² tawh asin"Nimin nileng leh tukin thlengin Kook in engmah tih a phal lo a min ti buai char² vang khan kalo hrelo a ni ngei a niang.
Chutia Cara nen kan in biak mawlh² lai chuan manager Han chu rawn kal in hnathawk ho zawng² chu company luh na lamah in tlar khawm a boss thar lo welcome vek turin min rawn ti a Cara nen pawh chuan kan kal ve nghal a.
"Welcome Mr Park kan inhmu thei chu ka lawm hle mai"manager Han in a tih chuan kan vaiin an lam chu kan hawi thap a. Kei erawh ka dang lawp² ni berin ka hria ka khur deuh hial thei.
Kan boss thar chuan midang zawng² chu kal kan in ka hma ah tak chuan a rawn ding a"Kan inhmu thei chu ka lawm hle mai Y/n"nui ver² chung chuan a rawn ti a kei erawh ka thidang mai dawn in ka hria.
Enga! Engtinnge ka hming a hriat theih? Ngawi teh hepa hi!! Ni e, a ni hi ka ruih deuh zan a ka mutpui ngei kha a ni.
"A-ah Mr Park min hria em ni?"hre ngailo awm tak chuan ka han ti a"Hre ngai lem lo e mahse heta ka rawn kal hma hian company a thawk te details kalo en vek tawh a i hming leh hmel hi ka chhinchhiah theih zawng tak a nih vangin ka rawn ko deuh chat che nih kha"tih pah chuan a nui ver² a. A hmel tha tak mai chu a nuih zawng te chuan a eng set² ni berin ka hria a nuih zawng chuan a mit chu a chhing deuh vek a a cute reuh bawk si. A pian a fuh in a hmel in alo zir bawk nen tun a a inchei dan smart tak vang te hian a lang zahawm ngawih².
Engdang mah sawi tawhlo chuan min kalsan ta mai a kei erawh kalo thaw huai mai"Hey nang hi a star chiang lutuk che a rawn hriat bik chat dan ah che khan"Cara in a tih chuan ka chil kalo hak deuh thawt.