#13.

187 37 13
                                    

Khang thil tam tak rilru na taka min siam tu leh min thawng em² thil thlenna te kha thla tam tak alo ral leh der tawh. Nun pangngai tak neiin bul ka tan chho leh mek zel a,ka hma hun ah erawh enge lo thleng zel dawn tih engmah ka hre hauh silo.

Kook nen chuan pangngai taka innei tha leh in chhungkaw thar din turin kan in buatsaih leh a. Mahse thil thleng engkim vang khan ka la inpeih loh deuh vangin Kook chuan min nghah theih tur thu sawiin naute pawh ka la pai leh rih lo a.

Nitin mai hian Jimin ngaihtuah loh lai erawh ka nei ngai hauh lo. Ka awm mai² pah te hian ka rilru ah alo awm leh reng thin a ka hmangaih hman emaw ka to hial thin.

"Baby i tha em? Vawiin lamah i chhuak leh dawn em ni?"tih pah chuan Kook chuan ka chal ah a rawn tawp vang² a. Ka sam te chu khawih neuh² in ka chhan hun nghak in min melh kar a.

"Engmah tih chak vak pawh ka neilo a mahse thawmhnaw vel lei a chhuah chu ka mamawh in ka hria ka lei lohna rei tawh lutuk a"tih pah chuan ka thutna chair atang chan tho in chhuak tura insiam turin room lamah ka chho a.

Ka insiam fel hnu chuan muangchang tawh lo in ka car ka la chhuak a shopping mall hnai ber bula parking lot ah chuan in park fel in ka thawmhnaw duhzawng deuh chu en pawh enchiang hlawm lo chuan ka lei mawlh² a. Chutia thawmhnaw ka lei lai tak chuan ka hnunglam a rawn kal mipa pakhat chu pitar pakhat hian alo ankhum vak² a. Ka hmelhriat pawh an nih lem loh vang chuan va inrawlh buai vel lo in dawr chu a rang thei ang bera chhuahsan a in lam pana haw vat ka tum a.

Dawr ka chhuahsan chiah tih chuan tu emaw hian ka ban ah rawn pawt lawp in parking lot piah a building inkar thim deuh laiah chuan min kalpui hlawk² a.

"Min thlah teh tunge--"....

Ka tawp chat ringawt...engmah tih leh nachang pawh ka hre tawhlo. Thlahrang hmu ang mai hi niin ka in hria ka ding khawng reng ringawt a.

Ka hma a mittui tling deuh pum a ding reng biang ah chuan han khawih in ka mittui chu a rawn tla ve nghal zung² a.

"Nangmah ngei i ni Jimin..."ka ti chuai raih a.

Jimin chuan ka kut chu la in a fawp vawng² a.

"Y/n ngun takin ka thusawi tur hi ngaithla ang che. Nakin ah hmu tur che in kalo kal leh anga mahse tuman min hmu tih hi an hre tur a nilo. Nangmah veng tu tur che in Jungkook hian mi a ruai reng a nichin lawk a pitar nen a in tibuai kha a mi rawih chu a nia alo let leh hma in i car bulah va kal vat ang che.Rinhleh turin awm lo la kan inhmuh leh hun ah chiang zawk in engkim ka la hrilh vek ang che"

Awm ngaihna pawh ka hrelo ka hamhaih rualin Jimin ala dam reng tih ka hriat vang chuan ka lawm bawk si.

Engmah sawilo chuan Jimin kal mai tum a in her chu ka lamah la kuai her a ka kiss vang² ringawt a. Jimin erawh chuan min loss rei ngam lo a in la hrang thuai a"Ka ngai lutuk chr keipawn mahse nidang ah kan la inhmu dawn nia minan hma hian kal phawt rawh"tih pah chuan hreh tak chungin min thlah a min kalsan ta a.

Hun rei tak chhung ka hmuh tawh loh vangin a hmui nem thap leh a kut lum veng² te kha kalo thlakhleh zia ka hre thar leh chiah. Hetiang em² a mi thlakhleh hi ka nei ngailo.

JIMIN HI KA HMANGAIH DIKTAK ZAWK CHU A NI TIHNA EM NI?

                          💜🐰💜🐰💜


Thanks for reading...

Borahae 💜💜💜💜

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 17, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

DARK SIDE OF JJK 18+Where stories live. Discover now