Aradan 1 hafta geçti her gün ,her okul çıkışı Kıvanç ın evine gidip onu teselli etmeye çalıştım . Tabi ne kadar faydası oldu bilmiyorum o sadece susup aglamakla yetiniyordu. Tamam anlıyorum ama herkes bir gün ölücek ben hatta Kıvanç bile...
Ela yla Ali her zaman ki gibi el ele dolaşıyolardi camdan uzandigimi görünce el salladilar sadece gulumsemekle yetindim. El ele tutusmazsa nefes alamicak tipler varya hah işte o tam Ela ve Ali çifti. Okul bitse de Kıvanç ın yanına gitsem derken zil çaldı. Hoca:
'Kivanctan haberi olan var mı çocuklar ' dedi.
Nazlı hemen atlayıp:
'Hazel e sorun hocam ne de olsa Kıvanç lardan çıkmıyor ' dedi .
Ben bu kızı yolarim.ona dönüp
' sen bittin kızım tenefuste goruscez senle ' dedim. Görüşelim bakalım dedi siritti pis pis.
Tenefuste direk tuvalete gittim çünkü bu Nazlı gibi kızlar genelde bütün tenefus saatini ayna başında makyaj yaparak geçirir. Tam eğilimis Ruj sürüyor tutup saçından lavobanin içine soktum kafasını . Baktım bu uslanmicak küfür ediyo bana klozetin başına götürdüm onu kafasını batırır gibi yaptım hemen Özür dilemeye başladı mal . Götün yemiyosa bazı islere girişmicen abi . Zaten dertliyim bide bunla ugrascam sanki.
Nihayet okul bitti ve ben Kicanclardayim. Kıvanç ın odası çok güzel .bir sürü kitabı var gerçekten hepsini okumuş mudur diye sormaktan kendimi alamıyorum. Ayrica sair ruhlu belli . Siir kitaplari cogu.Gitarı var duvarlarinda full Quenn ve Pink Floyd un falan posterleri var ayrıca girişte langırt bile var. Ah daha ne olsun. Gene yatağa uzanmış donuk donuk bakıyo. Odaya girdiğimi anlamadı bile . Yanına uzanıp ona iyice sokuldum sarıldım çünkü artık teselli cumlelerim bitti daha fazla ne denir ne yapılır bilmiyorum. Elimden sadece sarılmak geldi. Omzunun üstüne doğru uzandigim için elini sırtımin altından geçirip iyice yerlesmemi sağladı. Bu hamle vaovvvvv cidden bayilabilirim. Bir süre öyle uzandık kaldik . Gözümü bi açtım sabah olmuş ve ben Kıvanç ın yatagindayim . uyurken bile masum ve cok yakışıklı. Oha Annem!!! babam!!! babamı salla ben anneme ne dicem meraktan olmuslerdir .Ah salak kafam ya diye kendime sövme seansı yaparken Kıvanç 'sakin ol anneme arattirip gece Elalarda kalcagini soylettim ' dedi .
'Tamam teşekkür ederim ben gidiyim, gitmeyelim ' diyip odadan çıktım . Hayır kaçtım evet bildiğin kaçtım.
Parka gidip soluklandim bıraz bunu sindirmem lazım. BEN GECE KIVANCLA UYUDUM OHA . gerçek mi bunlar diye kolumu cimcikledim evet acidi evet gerçek la la la la la la oleyyyyyy tey tey tey .