Şimdi Uzaklardasınn

81 4 0
                                    

Okula gitmek için 15 dk yol yürüyorum sonra otobüs faslı iniyorum bir 5 dk da okula yürüyorum.Nasıl çok güzel bir eziyet yöntemi resmen dimi kazandığım okulu taa ebesinin yani .Bu zorlu çileli okul yolumda yollar sırdaşım,kulaklığım en yakın dostum,fortçu amcalar en büyük düşmanım,kafası gidik teyzeler en büyük eğlencem oluyor.Bir keresinde şehirler arası yolculuk yapıyorum İzmir e dönüyorum. Anadolu rakı fabrikasının önünden geçerken teyze bir bağırdı zıkkım için diye biz yolcular şok hahaah teyzelerle ilgili eğlence anlayışımla bunu kastediyorum ;)

En sonunda ailem için gurur kaynağı benim için inek yığını ve kokoşların olduğu okuluma geldim. Böyle bir de kız grubu yaptım kendime .Biri tam benim kafadan diğer 2 si eh işte . Geldim ki canımm arkadaşlarım boyoz falan almışlar bide sıcak çayy ohh bundan güzel kahvaltımı olur be .Bu arada bizim kızların Kıvançtan haberi yok kaşara bak daha 2 gün oldu ne ara birinden hoşlanmış demesinler diye kimseye anlatmadım daha .Aşkımı derin ve içimden yaşamaya karar verdim. Bir kaç tane oğlan da ortam yapma ayağına geldi oturdular yanımıza bizim kızlarla tanışmışlar önceden yoksa nere gelip oturcaklar. Tanıştık falan ama nasıl keko tipler bir espiri anlayışları var of of . Espirilerini duymamak için bile aradaşlığınızı kesersiniz onlarla . Biz tabi olduk bi 8-9 kişi sürü gibi yürüyoruz okulda . Kafamı bir çevirdim Kıvanç el ele bir kızla bahçeye giriş yapıyo .Benım fonda direk ellerin mi oldun yarr diye daha önce hiç bir yerde duymadığım sadece bilinç altımın götünden uydurduğu bir şarkı çalmaya başladı. Gözlerim doldu ağlamaya başladım . Kızlar noldu falan diyolar yok bişey annemle babam ya boşanırlarsa ,ya kardeşim ölürse diye saçma sapan düşünüyodum üzüldüm ona ağlıyorum dedim. Bunlar yediler tabi çünkü anormalim yani belli. Bu salak gibi ya diyip benle ilgilenmeyi kestiler çok şükür. Lan ben ne hayaller kuruyorum çocuk elinde sevgilisiyle tıpış tıpış yürüyerek okula geliyo. Ulan Kıvanç yıktın beni, mahvettin, beynime balyoz indirdin, dipsiz kuyularda boğdun ,alacağın olsun. Ama sana müstehak Hazel kendi kendine gelin güvey olursan sonu bu olur . Gelsin depresyon dolu geceler ,gelsin Zeki Müren'den Şimdi uzaklardasınn kavuşmak hayal olduuu...

Lise DefterimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin