İMKANSIZ.

3 1 0
                                    

İMKANSIZ...
(31/.12/.2024.)..

=>Evettt bugün günlerden yılbaşı tam tamına bir yılı bitirdik ve umuyorum ki bu gelecek yıl bize daim sağlık huzur ve mutluluk getirmesini. Bu sene hayatımda değişiklikler oldu üniversite'yi kazanıp ailemden ayrıldım yaşadığım şehirden ayrıldım ve çok sevdiğim dostlarımdan ama yeni bir sayfa herşeyi değiştirebilir belkide diye düşünüyorum.ve evet istediğim bölümü kazandım paramedik belki çok yüksek puanlı bir bölüm değil ama hayalimdi şuan  istediğim şehirde ve istediğim bölümdeyim o yüzden üzülmeye biraz ara vermeliyim. Bu gecenin ayp ayrı güzel geçmesini istiyorum çünkü yeni yıla yeni arkadaş grubumla geçecem ve evde onlarla birlikte kutlamak daha iyi olur die düşündük. Biz 6 kişiden  oluşan arkadaş grubuyduk birbirimizi yeni yeni tanımaya başlamıştık ona rağmen birlikte yaşamaya karar verdik bize yurt çıkmıyınca mecbur ev tutuk evet 6 kişi bir dairede yaşıyoruz.kısacası tanıtmak gerekirse.
1:DENİZ:namı değer deniz biraz sakin birisi aslında çok konuşkan değil herşeyi içinde yaşar dışarıya göstermez.polis akademisi okuyor bu son yılı.
2:ATEŞ:adı gibi olan ateş sinirlerine hakim olmakta zorluk çeken ve Bi o kadarda tanınması zor biri onu daha çözemedim ama zamanla çözerim inş.oda polis akademisi okuyor son senesi.
3:ALİ:ali aramızda en duygusalı o sanırım duygusal dediğime bakmayın Bi okdr gururlu o yüzden pek ağladığı görünmez genelde göz yaşlarını saklar denk geldiğim tek kişi.oda hemşir olmayı planlıyor ilk senesi benim gibi.
4:EGE:güldürmekte üstüne yoktur.çoğu kez grubu tartışmalardan kurtaran odur grubun kurtarıcısı oda pilot olmaya hazırlanıyor.
5:ZEYNEP:Zeynep ponçil kız ufacık tefecik Bi o kadar tatlı bir kız çok sf Bi o kadar iyi kalpli biridir. Oda hemşire olmaya hazırlanıyor.
6:EYLÜL:namı değer ben aslında zamanla nasıl biri olduğumu çözersiniz ama kısaca anlatayım dışarıdan soğuk biri olarak görünsemde Bi o kadar komik ve duygusalımdır. Paramedik okuduğumu söylemiştim zaten.
Ve işte beklenen an herkes eve gelmek üzere önceden hazırladığımız yılbaşı ağacı ve süslemeleri ile içerisi tam bir kutlama yerine benzemiş bugün evde kalmamın sebebide bu yemeği hazırlamak ve içeriyi toplamak bütün işler bittiğine göre sofrayı kurmak kaldı onuda çocuklar geldiğinde yaparız. Dememle zilin çalması bir oldu Bi koşu kapıyı açmaya gittim kim demeden kapıyı açmamla sinirli bir yüzle karşılaşmam bir oldu.
Ateş:kaç defa demem gerekecek bu kapıyı hemen açma die başta bak kim olduğuna sonra aç.!
Me:sen olduğunu bildiğim için açtım yoksa genelde demeden açmam:/
Ateş:bu seferlik böyle olsun.eylül hanım
Diyip elindekileri bana verip içeriye girmişti gene sinirliydi ve hiç sorgulamıcam bu sefer ama Bi yandan haklı neyse bende kapıyı kapatım içeri geçtim mutfağa doğru geçerken acaba ne getirdi die merakla torbalara bakıyordum mutafa geçince hemen indirip içini kontrol ettim sadece merakçıyım okadar tam bakarken zil çaldı gene ve ateş hiç Bi zaman zahmet edip kapıyı açmaz ondan kalkıp kapıyı açtım. Yavaştan herkes gelmeye başladı ve herkes gelince sofrayı kurmaya başladık ateş ali ve deniz oturmuş kurulmasını beklerken ben ege ve Zeynep koşturuyorduk.
Ateş:daha kurmadınız mı sofrayı ne kadar yavaşsınız.
Ege:babanın uşağı yok burda hızlı olmasını istiyorsan kal yardım et.
Ateş:ne dedin sen!!
Egenin bunu demesiyle eteş epeyce sinirlendi aslında ege haklıydı ama ateş işte ne diye biliriz ki ateşin sinirlenmesiyle hemen ali ortaya bir laf attı.
Ali:tartışmayı kesinde yemek yemeye başlıyalım sofra hazırlanmış işte.
Zeynep:bencede hade sofraya..
Zeynebin dediği son lafla herkes sofraya geldi. Ve eğlence başladı hem yemek yiyip hep güle oynaya konuşuyorduk
Deniz:bu senenin bana kattığı en güzel şeysiniz.
Zeynep:aynı şekilde benimde
Ateş:benimde aynı şekilde ilkez birileri bana katlanabiliyor.
Ege:sana katlanmak zorundayız keyfimizden değil yani
Ateş:öylemi ufaklıkkk
Ege:ne ufaklığı be benden sadece Bi 7 yaş büyüksün.
Ateş:daha 19 yaşındasın..
Me:ne olmuş 19 yaşına...
Ali:sende 19 yaşındaydın dimi.
Ege:grupta en küçük o iken hep bana ufaklık diyorsunuz bu haksızlık.
Ateş:aslında biz akla bakıyorduk yaşa değilde neyse..
Zeynep:offf ağır oldu buuu...
Böyle şakalaşırken ne çabuk saat 23.55 oldu anlamadık hepimiz toplanıp birbirimize hediyelerimizi verdik.
Me:bu çook güzel deniz teşekkür ederim...
Denize ben çıkmıştım ve bana çok istediğim saati almıştı.
Zeynep:beklediğimden daha güzel bir şey geldi albüm için teşekkür ederim ege.
Ateş:beyzbol sopası hmm güzel tercih Eylül.
Ege:fotoğraf makinesi çok istediğim birşeydi eksiğimi tamamladığın için teşekkür ederim Zeynepcim.
Deniz:çakııı teşekkür ederim ali değişik ama güzel.
Ali:kulaklık için teşekkür ederim ateş.
Böylelikle herkes istediğini aldı ve son 10 saniye  kaldığında hepimiz geri sayıma başladık
10.9.8.7.6.5.4.3.2.1.0.
Ve işte yenii yıl umuyorum ki bu yıl çok iyi geçer..
Yavaştan ortalığı toparlayıp odalara geçtik benle Zeynep aynı odada kalıyoruz ege ve Ali aynı odada deniz ve ateş aynı odada.herkes odalarına geçti.

(07.01.2025.)
Tam Bi hafta geçti yılbaşından bu yana okuldan doğru düzgün vakit bulamıyoruz çocuklara vakit geçirmeye okuldan eve evden düz yatağa geçer olduk ama bu akşam hep birlikte dışarıda yemek yemeye çıkacaz ondn erkenden eve gitmeyi planlıyorum ve çabuk geçsin istiyorum zamanın.

İşte geldi vakit  hemen kitapları çantaya koyup aşağı indim ali ile Ege beni bekliyordu onların yanına gittim birlikte eve geçip hazırlandık hep birlikte bir mekana doğru gittik. Birden önümüzde hızla bir ambulans geçti sonrasında Bi kaç tane daha ardından polis arabaları çok değişik.
Ateş:umarım çok kötü bir şey olmamıştır.
Ege:hayrı halamet olduğu söylenemez bu kadar ambulans ve polisin ard arda gitmesi..
Zeynep:açma o şom ağzını.
Me:neyse umarım ki kimseye bir şey olmamıştır.
Deniz:aynen.
Ali:neyse vardık mekana..
O olanlardan sonra mekana vardık. Bir masaya geçip yemekleri sipariş etik ama nedense içinde kötü bir his vardı bunu hissetmemle birlikte zeynebin şok içinde televizyona bakın demesi bir oldu. O an televizyonda görülen canlı haber korku vericiydi.
Deniz:buda ne böyle
Ali:bu insanlar nie böyle
Ateş:dehşet verici...
Ege:korkutucu...
Zeynep:buda ne nie insanlar bir birine saldıyor..
Me:bence bir şey olmadan eve gitmeliyiz.
Bunu dememle birlikte haber sunucusunun sakın evlerinizde çıkmayın demesi bir oldu bir den gelen acil durum sireni işi dahada korkutucu yaptığı..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 17, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İmkansız... Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin