Jsem Louis Tomlinson a je mi šestnáct let. Nemám rodiče, ani sourozence a pokud mám nějaké ostatní členy rodiny, tak o nich nevím a oni se o mě tedy nejspíše nezajímají.
Přežívám v chudinské čtvrti, kde přespávám na lavičce a zbytek dne se snažím nějak prostě jen přežít. Nenám žádnou práci, nikde mě nikdy nevzali i když to zkouším už dost dlouho a už jsem v nějakých podncích byl několikrát, ani se jim nedivím.
Už asi rok jsem neměl sprchu, neměli by na mě žádné kontakktní údaje, protože nemám telefon, asi by se lidem tam moc nelíbilo kdyby kolem nic chodil špinavý kluk, když většina podnikůp tady v Londýně jsou moc krásné a hlavně drahé.
Nějaké peníze si ale občas vyděám. Prostě a jednoduše chodím kolem silnice a stopuju, pokud někdo zastaví, nabízím sex. Je to totiž asi jediná možnost, jak si můžu vydělat peníze a mít alespoň jednou denně na jídlo.
Většinou když někdo zastaví, tak mě odveze někam jen na kraj města, vezme si mě většinou dost hodně tvrdě bez jakékoliv přípravy, občas chtějí ještě blow job, tak jim vyhovím, dostanu nějak zaplaceno a oni odjedou. Jen málokdy se stane, že mě odvezou zpět.
Peníze z toho mi vždy vystačí na pár dní, když si za ně kupuji jídlo. Párkrát se mi tedy ale stalo, že jsem dostal hodně velké peníze, takže můj zadek si potom asi tak na měsíc odpočinul, ale jsou to spíš menší částky.
---
Jsem Harry Styles a je mi dvacet sedm. Abych řekl pravdu, peněz mám možná až moc. Jasně, že je dávám třeba na charitu a tak, ale stejně si myslím, že mám přebytek.
Nemám přítele, ani přítelkyni. Jsem bisexuál a abych řekl pravdu, nikoho teď asi nechci. Nechci být jen tak s někým, když už někoho budu mít, chci si být jistý, že ho miluju a on mě taky.
Napolsedy jsem měl vztah s jedním klukem, který mě podváděl, protože jsem odmítal být bottom, ale on si na to nikdy nestěžoval.
Jmenoval se Zayn a podvedl mě s Niallem. No, teď se ale s oběma bavím a občas třeba přijdou ke mně, nebo já k nim. Přeju jim to, je vidět, že je s ním Zayn šťastnější než se mnou. Odpustil jsem mu ale asi rok po tom co to udělal.
ČTEŠ
Děvka - Larry Stylinson CZ
FanfictionLouis pracuje jako děvka a jednou bude Harrymu nabízet jeho služby.