Probudil jsem se s krásným pocitem. Louis byl přitisknutý ke mně a já ho objímal kolem pasu.
Včera byla dost náročná noc, řekl bych a ani jsme potom nevečeřeli.
Pomaloučku jsem se začal zvedat, abych šel dolů udělat snídani.
Když jsem byl v kuchyni, vyndal jsem pánvičku a nechal ji nahřát.
Vzal jsem dvě vajíčka a klepmnul jsem, je na tu pánev.
Dál jsem vzal dva chleby a položil to na to vjíčko. Otočil jsem to a ještě tam přidal šunku a sýr.
Takhle jsem udělal ještě jeden toust a nesl jsem to nahoru. Nakonec jsem se dolu vrátil udělat ještě kafe pro sebe a čaj pro Louiho.
Když jsem se vrátil nahoru, Louis ještě pořád spal.
Lehl jsem si vedle něj a zase ho obejmul.
Po chvilce se Louis ale taky probudil.
„Dobré ráno" popřál jsem mu.
„Dobré" řekl jeho krásným rozespalým hlasem.
„Už jsem nám udělal snídani" řekl jsem mu a tác s tou snídaní jsem dal na postel.
Každý jsme si vzali svůj toust a pustili jsme se do něj.
Lou ho snědl skoro celý, což jsem se divil, protože ještě včera nesnědl ani vajíčka.
„Co bychom dneska mohli dělat?" zeptal jsem se Louiho.
„Netuším, je mi to celkem jedno, ale asi bych se jen válel, nemám na nic moc dneska náladu" řekl a vzdychl.
„Jak si přejete, princezno" řekl jsem a on se na mě vražedně podíval.
Celý den jsme se tedy váleli v posteli a někdo kolem půlnoci jsme šli spát.
---
Ráno jsme se probudili nastejno.
„Dobré ráno" pozdravil jsem ho.
„Dobré" odpověděl mi.
„Dneska bych asi šel do práce, chtěl bys jít se mnou? Ai tam ale nebudu moc mít čas se ti věnovat" zeptal jsem se ho.
„Klidně tam s tebou půjdu" odpověděl mi.
„Tak jo, uděůám snídani a můžeme se jít připravit" řekl jsem a rozešli jsme se dolů, abychom udělali tu snídani.
Dali jsme si jen cereálie a potom jsme šli zpět nahoru, abychom se oblékli.
Louimu jsem vybral džíny s tričkem, protože něvědl, co si má vzít na sebe.
Nechal jsem potom Louiho, aby mi vybral, jaký oblek si dneska vezmu. Vybral jeden s kytičkama.
Vzal jsem si to na sebe a potom jsme nasedli do auta, abychom vyjeli do mé kanceláře.
Došli jsme tam a já jsem hned šel k počítači.
„Pojď ke mně" řekl jsem mu a poklepal na svůj klín, aby si šel sednout ke mně.
Hned ke mně přicupital a usadil se na mě.
Chytil mě kolem krku a protože je drobouký, v klidu jsem mohl pracovat i s ním na klíně.
Asi tak po půl hodině co mi seděl na klíně a jeho hlavu měl zabořenou v mém krku mě na tom krku začal líbat.
Musel jsem občas vzdychnout.
Začal se na mě vrtět, takže můj penis se začal satvit do pozoru.
Louis se zachichotal. Je si plně vědomý toho co právě dělá.
Slezl ze mě a vlezl si pod stůl.
13+
Rozepl mi kalhoty a vyndal můj penis tak, aby byl venku z kalhot.
Vzal ho do pusy a začal pomalu jezdit nahoru a dolu.
Je sakra zkušený, takže jsem hned musel začít vzdychat. Vzal mě do úst skoro celého a to kam už ústy nedosáhl si dopomáhal rukou.
Netrvalo to tak dlouho a vystříkl jsem mu do pusy.
Všechno to spolknul a zase si mi sedl na klín.
Chvilku jsem svůj orgazmus musel vydýchat, ale potom jsem začal dál pracovat.
Za chvilku jsem to měl všechno hotové, tak jsme šli do auta a dojeli jsme domů, kde jsem začal napouštět vanu.
Dal jsem tam i pěnu, aby to bylo hezčí.
Když byla vana plně napuštěna, zavolal jsem i Louiho, abychom si tam vlezli.
Začli jsme se vysvlékat a já jsem si tam vlezl jako první, aby si louis potom mohl lehnout mezi mé nohy a opřít se o mě.
Vlezl si tam tedy a jen jsme chvilku leželi.
„Umyju tě, dobře?" zeptal jsem se ho, i když mi bylo celkem jasné, co odpoví.
„Mhm," dostavilo se mi jako odpověď.
Vzal jsem si na ruku sprchový gel a začal jsem ho roztírat po Louiho těle.
Potom jsem ho opláchnul vodou a ještě jsem omyl sebe.
Potom jsme vylezli ven, osušili se a celý večer jsme potom jen sledovali filmy a objednali jsme si k jídlu pizzu.
ČTEŠ
Děvka - Larry Stylinson CZ
FanfictionLouis pracuje jako děvka a jednou bude Harrymu nabízet jeho služby.