8

472 27 0
                                    

13+ kapitola

Pomalu se přesunoval k mému penisu. 

Pomalu mi rozepínal kalhoty a začal je stahovat dolů. Nadzvedl jsem zadek, aby mi je lépe svlékl. Hned potom šli dolu boxerky. 

Vzal můj penis zkušeně do ruky a začal pomalu pumpovat. Přimhouřil jsem oči slastí. Ten kluk je až moc zkušený, když si vezmu, že mu je jednom šestnáct jet.

Po chvilce si strčil můj penis do pusy a začal jezdit nahoru a dolu. 

Divil jsem se, že mě pojme celého, přece jen, mám se čím chlubit. Pořád pokračoval a já jsem cítil, že s tímhle tempem budu brzy hotový.

On to také nejpíše ucítil a tak ještě přidal. Už to bylo vražedné tempo, takže mi v penisu začlo škubat. Ani jsem enstihl dokončit mysšlenku a přišla na mě silná vlna orgazmu. 

Přetočil jsem ho pod sebe a začal jsem ho líbat. Hned začal spolupracovat.

Začal jsem ho vysvlékat a potom už mu zbyly jen boxerky. Ty taky letěli někam do háje. 

Hned jsem se taky vrhul na jeho penis. bylo jasné, kdo bude top. Nedokážu si představit, jak by ten malý a roztomilý skřítek topoval. 

Dal jsem si jeho poklad to pusy a snažil jse se být tak dobrý jako on.

Podle jeho slastného obličeje jsem usoudil, že to dělám asi celkem dobře. 

Kdy jsme cítil, že už za chvilku bude, řekl jsem mu, ať jde na čtyři. Udělal tak a já jsem do něj strčil pomalu jede prst.

Vzdychnul a trošku se prohnul v zádech.

Přidal jsem další prst a hned po tom jsem přidal třetí, polsední.

Ještě chvilk jsem v něm byl jen prstama, ale když už jsem to nevydržel, musel jsem pomalu začít zasunovat. 

Pomalu jsem do něj vnikal a když přirazil směrem kě mně, přidal jsem. Když jsem v něm byl po kořen, za chvilku se zase hýbnul a tak jsem začal pomalu přirážet. 

Po chvilce co jsem pořád přidával na rychlosti, dostal jsem se na vražedné tempo a měl jsem pocit, že každou chvilku budu opět v návalu orgazmu.

Louiho stěny se kolem mě začli stahovat, sám jsem se udělal do jeho těla.

Oakmžitě jsem si Louisho hodil pod sebe na záda a začal jsem mu zase kouřit.

Netrvalo to dlouho a on se udělal do mojí pusy, i když to asi nechtěl, protože se mě lehce snažil odstrčit. Všechno jsem to spolykal a potom jsem ho políbil. 

„Jsi úžasnej" řekl jsem mu.

„To ty" řekl.

„Pojď, omyju tě" řekl jsem mu a vzal ho do náruče. Donesl jsem ho do koupelny a položil do vany. Asi byla taková dost studená, ale hned jsem tam začal napouštět přijemně teplou vodu. 

Vlezl jsem si k němu tak, že je jeho jsem si posadil mezi mé nohy a jeho zaáda opřekl o svou hruď.

Když byla vana dostatečně napuštěná, vypnul jsem vodu a vzal do ruky svůj oblíbený sprchový gel.

Dal jsem si ho na ruku a začal jsem Louiho omývát. Namydlil jsem celé jeho tělo a potom jsem to všechno spláchul. Samozřejmě jsem nevynechal ani jeho penis, takže když jsem ho vzal do ruky, Lou-Lou zakňučel jako kotě.

Umyl jsem i sám sebe a potom jsem nás oba vyndal ven. Očividně to Louiho zase dost unavlo, takže jsem ho i osušil, osušil jsem sebe, vzal jsem ho do náruče a odnesl ho do ložnice.

Položil jsem ho na jednu stranu postele a na tu druhou jsem si lehl já. 

Přikryl jsem nás a oba dva jsme vedle sebe v náručí usnuli, protože jsem si ho ještě stihl přitáhnout co neblíže k sobě.

Děvka - Larry Stylinson CZKde žijí příběhy. Začni objevovat