Alarmın çalmasıyla babamın zoruyla yaptığım vücudumu öldüren egzersizleri yapmayı bıraktım .
Soğuk bir duş alıp formamı giyindim . Hala nefesimi toparlayamamıştım . Yine babamın zoruyla feromonlarımın az olduğu gerekçesiyle kullandığım feromon arttırıcı spreyi sıktım.Yavaş adımlarla çıktım ve şoföre okula sürmesini söyledim . Yanıma aldığım soğuk suyu içtim. Biraz daha iyi hissediyordum ama vücudum hala toparlanamamıştı . Egzersizler vücudumun görünüşünü değiştiriyordu ama fazlasıyla bitkin oluyordum.
Bu gün diğer günlerden farklı olarak daha da bitkindim. Görüşüm gidip gelirken araba ani bir frenle durdu . Bilincim kapanırken hatırladığım tek bir şey bile yoktu .
Selamlar . Hoşunuza gideceğini düşündüğüm bir kurgu yazmaya başladım . Öncelikle bottom Namjoon bulunmakta , rahatsız okuyorsanız ve ya saygı duymuyorsanız siktirip gidebilirsiniz .
Her şeyin görünüş olmadığını karakterin de ilişkideki pasiflik baskınlık durumunda etkili olduğunu düşünüyorum , umarım benimle aynı fikire sahip okuyucularım olur .
Sonrasında bahsetmem gereken konu ise bölümlerin sıklığı .
Sürekli ilham bulan , yazma hevesi gelen birisi değilim . Bu yüzden bölümlerin gelme sıklığı fazla uzun olabilir.
Umarım iyi anlaşırız . Yorumlarınız benim için önemli sizinle iletişim kurup fikirlerinizi öğrenirsem daha iyi anlaşabileceğimizi düşünüyorum.
İyi günler .
-Araignée-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
transformation ┗(namhope)―→🏜️
Fiksi PenggemarRéveillons-nous la nuit quand les criminels se multiplient. pour que nous puissions nous venger . -Jung HoSeok