Kapitola 2 Halloween

35 4 0
                                    

Pohled Boyfrienda

Já...vyhrál! Porazil jsem Daddy Dearest!

Daddy Dearest: "JAK!?"

Usmál jsem se a řekl

Boyfriend: "Beep boop"

Viděl jsem jak Daddy Dearest mu tikalo jedno oko

Girlfriend:"Já ti to říkala :) že tě jednou někdo porazí"

Koukl jsem se na tu holku, ona se na mě též koukla a usmála. Já jsem trošku zčervenal naši chvilku však přerušil...

Daddy Dearest: "Tak a dost! Fajn! Můžeš se s mou dcerou scházet ale nic víc! A když se dozvím že si ji něco udělal! NEPŘEJ SI MĚ!!!"

Držel mě pod krkem za tričko a koukal se mi vražedně do očí, já jen vyděšeně kývl na souhlas. Daddy Dearest mě pustil a naštvaně odešel do zákulisí. Dotoho mě silně objala ona...byl jsem celý rudý.

Girlfriend:"Zvládl jsi to :) já věděla že dokážeš porazit mého tátu...heh promiň zapoměla jsem se představit... jsem Girlfriend"

Takže ona se jmenuje Girlfriend, heh krásné jméno :)

Boyfriend:"BEEP BAAP :) (Já Boyfriend :) )

Girlfriend se uchechla 

Girlfriend:"Heh :) krásné jméno"

Dotoho mi zapípal mobil, byla to zpráva od mamky

Boyfriend:"BOOP" (už musím)

Ukázal jsem ji zprávu a pak ukázal na dveře

Girlfriend:"Aha, dobře. Sejdeme se zase zítra?"

Já ukázal palec nahoru jako souhlas. Ona mě silně objala a dala pusu na tvář, pak se smíchem odešla. Já tam celý rudý 5 minut stál a snažil se vzpamatovat co se právě stalo. Ona mě....právě....POLÍBILA!? 😍

Zavrtěl jsem hlavou až teď jsem si uvědomil že mamka na mě čeká. Vyběhl jsem ze dveří a běžel zpět k lavičce. V dáli jsem viděl mamky auto a mamka venku. Rozhlížela se kolem až teď si mě všimla.

B. Mom:"Boyfriend!"

Běžela rychle ke mě a silně mě objala, já se usmál a též ji objal.

B. Mom:"Kde si proboha byl, ve škole mi říkali že nejsi"

Nadechl jsem se a začal ji říkat co se stalo...oprava psal jsem jí to v mobilu, ona na mě chvilku bez emocí koukala a pak mě pohladila po tváři

B. Mom:"Jsem na tebe pyšná synu, porazil jsi toho kdo mě kdysi porazil....tady, myslím si že by sis ho měl vzít"

Huh!? Mamka vytáhla z auta krabici a otevřela jí. Byl v ní krásný černý mikrofon s tyrkysovým proužkem. Ona mi dává svůj mikrofon?

Boyfriend:"BEEP? (Proč)

B. Mom: "Zasloužíš si ho :)"

Řekla a setřela si slzu z oka. Já se na ni usmál a silně ji objal

Boyfriend:"BOOP" (Děkuju)

B. Mom:"Není zač synku, ale teď pojď. Jedeme domů"

Já kývl a sedl si do auta. Když jsme přijeli domů tak jsem mamce řekl že jsem si našel kamarádku a že zítra máme spolu sraz. Hned se mě začla vyptávat jestli to není něco víc než jen kamarádka. Já ji vždy ale řekl že NE. Uběhl jeden měsíc od začátku školy a já a Girlfriend jsme se víc a víc scházeli. Cítil jsem se dobře v její blízkosti, díky ní jsem se přestal stydět za to že neumím normálně mluvit. Dneska bylo 31. října a to znamenalo Haloween! Já a Girlfriend jsme se rozhodli že tento rok půjdem na koledu spolu. Byl jsem šťastný jak nikdy, půjdeme na sladkosti a pak si u mě pustíme nějaký ten horror. Ale furt mám blbý pocit z Daddy Dearest, určitě něco chystá. Jinak připravoval jsem si svůj kostým na Haloween. Rozhodl jsem se že půjdu za kouzelníka, jsem zvědav za co asi půjde Girlfriend.

Friday Night Funkin (FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat