Pohled Boyfrienda
Od toho incidentu se Senpaiem uběhli 3 měsíce. Jak jsem slíbil, vždy se u Senpaie zastavím 1 max 2 krát za týden aby si nepřišel osamělí. S Girlfriend hledáme způsob jak ho dostat z videohry, však bez úspěšně. Ale prý to Senpaiovi nevadí, hlavně že za ním vždy chodím. Jinak dneska je 6. Března. Sobota, den který miluji. Ležel jsem ve své posteli a povaloval se. Mám rád když se povaluji. Dotoho mi cinkl mobil. Koukl jsem se kdo mi co poslal. Byla to Girlfriend, psala mi...Huh!? Že chce ona a její máma abych s nima letěl na dva dny na dovolenou k moři do Austrálie! Tak tohle jsem nečekal. Běžel jsem rychle za mamkou jí to říct.
Boyfriend:"BEEP BOOP!" (Mami! Koukni se!)
Dal jsem ji přes obličej mobil, mamka si zprávu přečetla, usmála se na mě a objala
B. Mom:"To ti tak přeju synku, pojď půjdeme tě zbalit"
Usmála se a já na ni též. Ještě jsem rychle odepsal Girlfriend že moc rád snima poletím do Austrálie. Ona mi na to poslala 💖
Usmál jsem se nad tím, potom mi ještě napsala že ve 13 hodin odlétáme. Koukl jsem se na hodiny, bylo 10 hodin. Měl jsem ještě 3 hodiny čas. Řekl jsem si že se stavím za Senpaiem, nic lepšího mě nenapadlo.
Pohled Daddy Dearest
Zrovna jsem šel kolem pokoje svého démonka
Daddy Dearest:"Už máš vše zbalené drahoušku?"
Usmál jsem se na ni
Girlfriend:"Ano tati, mám. Děkuju že si povolil že snáma může letět i Boyfriend"
Objala mě šťastně. Já se zamračil, nesnáším toho modrovlasého červa. Nehodí se k mé dceři. Nechápu proč si ho má žena zamilovala. Když je příšernej, jako jeho celá rodina
Daddy Dearest:"Jasně jasně, pojď pomůžu ti ten kufr dát do letadla"
Ona se usmála a podala mi ho, já ho vzal a odnesl ho. Uviděl jsem svoji ženu jak se zase líčí
Daddy Dearest:"Nechápu proč chceš aby s náma ten fakan letěl. Dobře jsme se domluvili že to bude rodinná dovolená!"
Křikl jsem po ní vztekle, ona se na mě bez emocí koukla a šla ke mě. Pohladila mě svou rukou po mé tváři.
Mommy Mearest:"Ale brzo bude členem rodiny"
Já ji naštvaně schodil ruku a začal po ní řvát
Daddy Dearest:"Jak to můžeš vědět! Nikdy nedopustím aby tenhle sráč byl mužem naši dcery!"
Odešel jsem naštvaně do svého letadla
Pohled Mommy Mearest
Povzdechla jsem si, mrzí mě že můj muž nevidí to co já. Že mezi Girlfriend a Boyfriendem plápolá opravdová láska. Koukla jsem se kolik je hodin, bylo 11:45.
Mommy Mearest:"Drahoušku, mohla bys prosím dojít pro svého kamaráda. Je už čas"
Girlfriend:"Jasně mami"
Usmála se a odešla. Ach z mojí dcery se už stává pravá žena, ještě si vzpomínám jak byla malej démonek v dečce a teď je z ní krásná dospěla slečna. Dobalila jsem si svůj obří kufr a zavolala jednoho z Henchmenů aby mi ho odnesli do letadla. Jsem zvědavá co můj manžel naplánoval.
Pohled Boyfrienda
Když jsem byl u Senpaie tak jsem mu řekl o té novině. Byl trochu naštvaný ale naštěstí ne tak moc aby se změnil na Spirita. Procházeli jsme se kolem školy. Všechny dívky nás s úsměvem zdravili. Koukl jsem se do mobilu, sakra...bylo 12:05
ČTEŠ
Friday Night Funkin (FF)
FanfictionVarování!!! Omlouvám se jestli tam budou nějaké hlouposti a gramatické chyby. Tato knížka ukazuje na hru Friday Night Funkin. Příběh je o klukovi jménem Boyfriend který jde po stopách své matky. A chce se stát tím největším Raperem v RAP BATTLU. Má...