Prolog

117 3 4
                                    

Ahoj jmenuji se Boyfriend a je mi 19 let ale vypadám tak na 11 nebo 12, kvůli své výšce. Mám modré krátké vlasy a rád nosím svoji červenou šiltovku. Mám ale v sobě nějakou poruchu, nemůžu i kdybych chtěl sám od sebe normálně mluvit. Když na někoho promluvím tak jen řeknu"BEE BOO". Nemám žádné přátelé kvůli tomu. Každý na škole mě šikanuje a nebo se mi posmívá, že jsem prý retardované dítě. Žiju s mámou, otce jsem nepoznal. Mamka říká že od nás odešel když zjistil že mě čeká. Žádný sourozence nemám. 

Boyfriend MOM

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Boyfriend MOM

Ale jsem rád že mám takovou mamku, zjistil jsem že když mamka byla ještě mladá že byla slavná a že byla hvězda v rap battlu. Nikdo ji nedokázal překonat, byla nejlepší. Zpívala všude. V jakémkoliv klubu. Dokonce se dostala do toho nejlepšího klubu na světě. Mamka byla tak šťastná že se tam dostala. Když měla na parketě začít zpívat tak za ní přišel. Daddy Dearest majitel klubu. On sám mamku vyzval k RAP BATTLU. Mamka to přijala ale nevěděla že Daddy Dearest bude zpívat v jiném jazyce. Když začal RAP BATTLE začínal Daddy Dearest. Když mamka slyšela jak zpívá. Hrozila se. Takový jazyk neznala. Tak se snažila napodobit...ale...nevyšlo to. Prohrála. Novým králem RAP BATTLU se stal Daddy Dearest. Mamku to tak vzalo že přestala zpívat a slíbila si že už zpívat nikdy nebude. Když jsem se narodil a mamka zjistila jakou mám poruchu místo toho aby byla nešťastná...byla veselá, šťastná. Když jsem nechápal řekla mi že jsem vyvolené dítě...a že dokážu věci které nikdo nezvládne.

To jsem netušil o čem mamka doopravdy mluví...

Friday Night Funkin (FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat