Kapitola 10 Rodinné střetnutí část 1.

27 3 1
                                    

Pohled B. Mom - před 2. hodiny

Seděla jsem na gauči a četla si nový číslo mého oblíbeného magazínu Letem Světem. Najednou mi zazvonil mobil, nová zpráva. Uvědomila jsem si a koukla se od koho to bylo. Bylo to od Boyfrienda. Fotka jak se svojí kamarádkou jsou...huh? V New Jarsey? Ten se má, ale snad se mu tam nic nestane. Položila jsem mobil zpět na stůl a šla radši umýt nádobí.

Po 5 ti minutách

"Crrrrrrrr!"

Uslyšela jsem ode dveří. Byl to náš zvonek.

B. Mom:"Už jdu!"

Křikla jsem a šla otevřít. Byl to pošťák.

Pošťák:"Mám tu důležitou zásilku pro paní Ellišku"(Jméno B. mamky, vážně se tak jmenuje)

B. Mom:"To jsem já"

Řekla jsem s úsměvem. Pošťák mi do rukou dal zlatou obálku, hm? zvláštní. Měla známku s japonskou vlajkou. Vešla jsem do svého domu, vzala nůž a otevřela obálku. Byl to dopis.

B. Mom:"Ale ne"

Začla jsem se klepat a mě začli téct pomalé potůčky slz...ten dopis byl od Olivera....mého muže. (I on se tak doopravdy jmenuje) Stálo tam:

Má drahá Eliško, je to už několik let co už nejsme spolu. S Hatsune se v Japonsku máme dobře, věřím že se ještě zlobíš že jsem od tebe s naší dcerou odešel kvůli té chybě co nastala. Sám jsem ti dal na výběr jestli si ji chceš nechat nebo ne, nechala sis ji a já tak učinil. Proto ti píšu, protože jsem uviděl našeho syna zpívat v Canberry, a proto ti a jemu dávám možnost letět zamnou a za Hatsune do japonska. Čeká tu na vás překvapení, ber to jako dovolenou na kterou nikdy mít nebudeš.

Když jsem dopis dočetla vztekem jsem ho chtěla roztrhnou, ale nešlo to

B. Mom:"Ten parchant, použil papír co se nedá zničit. A jak jako myslí náš syn! O Boyfrienda jsem se starala jenom já! On jen jezdil po turnéch a vydělával díky talentu naší dcery kterou jen využíval pro peníze! O Boyfrienda nejevil zájem i když jsem ho čekala! Ten kretén ho nazval ještě k tomu chybou! Sám je chyba! A víš co Olivere! Klidně přijedeme! Ale ne sami!"

Křikla jsem po celém domě a snažila se uklidnit, ten parchant! Rozhodla jsem se připravit kufry, jaké velké štěstí jsem měla. Hned jsem napsala mamce Boyfrienda kamarádky jestli nechtějí letět s námi. Když jsem to odeslala, šla jsem balit.

Pohled Mommy Mearest

Balila jsem nám zavazadla na cestu zpět. Můj manžel něco telefonicky vyřizoval tak jsem ho radši nechala bejt. Dotoho mi zazvonil můj mobil, vzala jsem si to a koukla co to bylo za oznámení. Byla to zpráva od mamky Boyfrienda, zvala nás všechny na výlet do Japonska. Musela jsem se nad tím pousmát, hned jsem ji odepsala ať čeká na letišti že ji vyzvedneme že rovnou poletíme, protože máme letadlo

Pohled Boyfrienda - přítomnost

Byli jsme furt v letadle a já byl mega nervozní, protože mi mamka ještě neodpověděla. Girlfriend si mě očividně všimla a tak položila svou ruku na mou.

Girlfriend:"Klid lásko, věřím že je v pořádku"

Boyfriend:"BAAP BOOP BIIP" (Promiň ale mám o ni velký strach)

Odpověděl jsem jí a ona se na mě usmála

Girlfriend:"Jsi dobrý člověk Boyfriendi, mám tě ráda. Máš dobré srdce...já...miluju tě!"

Friday Night Funkin (FF)Kde žijí příběhy. Začni objevovat