43 Tepki 43

1.3K 56 56
                                    

龫 Sarhoş olup onların yakınlarına yavşıyoruz.

꒰🖤꒱₊_______________
𝘎𝘰𝘯: Sarhoş olup killua ile flört etmeye başlamıştın

Y/N: Kalbimi elektriklendirion biliosn mu?!

Killua: Yenge sen delirdin mi?

Gon kapıdan sizi izliyordu ve 1 hafta boyunca sana trip attı ve kankasini ayartmakla suçladı...

꒰💜꒱₊_______________
𝘒𝘪𝘭𝘭𝘶𝘢: Gon ile flört etmeye çalışıyorsun

Y/N: Kalbimi oltanla çekip çıkardın minik...

Gon: Ama benim oltam öyle şeyler yapamıyor

Gon senin ne yapmak istediğini anlamayınca killua rahatlamış ama her olayda bunu başınıza kakmıştı...

꒰🖤꒱₊_______________
𝘓𝘦𝘰𝘳𝘪𝘰: Kurapika ile flört etmeyi denedin ama o Leorionun görmesine izin vermeden yanından kaçmaya başladı...

꒰💜꒱₊_______________
𝘒𝘶𝘳𝘢𝘱𝘪𝘬𝘢: Leorio ile flört ediyorsun

Y/N: Vhewee Kurappipyu pırakıp seni alıvercem

Leorio: Offf bide başımıza Sarhoş karı çıktı çekil be kurapikaylasın sen şimdi gorcek...

O görmeden yanından ayrıldı...

꒰🖤꒱₊_______________
𝘏𝘪𝘴𝘰𝘬𝘢: Illumi ile flört ediyorsun ama o sen konuşmadan önce ona fazla yaklastigin için seni igneleriyle delik deşik etti...

꒰💜꒱₊_______________
𝘐̇𝘭𝘭𝘶𝘮𝘪: Hisoka ile flört ediyorsun ve o da illuminin ona düşman olması için sana karşılık veriyor Hisokanin selasini okuyabiliriz bu gidişle...tabii seninkini de...

꒰🖤꒱₊_______________
𝘊𝘩𝘳𝘰𝘭𝘭𝘰: Hmm- Kortopi ile flört ediyorsun

Y/N: Yani bebeğim şimdi anlamadım sen çocuk musun yani değilsen kalkabilir dimi

Kortopi: ... ortamı terk etti
Chrollo senin sarhoşluğun yüzünden ekibine ceza vermez ama sana güzel bir ceza verecek...

꒰💜꒱₊_______________
𝐹𝑒𝑡𝑖𝑎𝑛: Bu çocuk senin yanında ayrılmıyor aq resmen yanına gelen her erkeğe tıslıyor...

꒰🖤꒱₊_______________
𝘚𝘩𝘢𝘭𝘯𝘢𝘳𝘬: Feitan ile flört ediyorsun

Y/N: Sen kısa değilsin asko insanlar sana yukarıdan bakmayı seviyor...

Korkacagi bisi yok bu sözden sonra Feitan seni gebertmeye çalışıyordu...

꒰💜꒱₊_______________
𝘚𝘩𝘦𝘪𝘭𝘢: Kurapika ile flört ediyorsun Leorio ile aynı...

꒰🖤꒱₊_______________
𝘠𝘢𝘻𝘢𝘳: Feitan ile aynı yanından ayrılmam...

꒰🖤💜꒱₊

⋆ Hunter x Hunter Tepkiler 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin