23 Tepki 23

1.4K 54 114
                                    

Kendimizi yorgana kefen gibi sarıp onlardan birini korkutmak için bizi merdivenlerden atmalarını istiyoruz (babaannem verdi bu isteği ben ona sordum o da küçükken yaptığı anıları falan anlattı niyeyse öle yani)

꒰⚘݄꒱₊_______________
𝘎𝘰𝘯:  Eğlenceli olacağını düşündüğü için seni attı ve killua seni kefen gibi yorgana sarılı görünce çığlık atıp seni tekmeledi...

꒰⚘݄꒱₊_______________
𝘒𝘪𝘭𝘭𝘶𝘢: Seni attığında alttaki Hisokayi farketmediniz tabiki Hisokanin bile şaşkın gözlerle baktığı zaman Hisokaya yuvarlanıp bacaklarına çarptın ve...

꒰⚘݄꒱₊_______________
Leorio: Leorio gülerek seni attı ve Kurapikanin üstüne yuvarlandin ve ikiniz de merdivenlerden aşağı yuvarlandıniz.

꒰⚘݄꒱₊_______________
𝘒𝘶𝘳𝘢𝘱𝘪𝘬𝘢: Tam bir komedi... Ona yalvardığın için kabul etti ve Leorionun üstüne yuvarlandın ve Leorio kız gibi çığlık atarak koşuyordu ki onun üstüne gittin ve leorioyu ezdin altında kız gibi bağırıp küfürler ediyordu...

꒰⚘݄꒱₊_______________
𝘏𝘪𝘴𝘰𝘬𝘢: O seni yatağa yuvarlamayi seçti...

꒰⚘݄꒱₊_______________
𝘐̇𝘭𝘭𝘶𝘮𝘪: Ondan bunu istemedin çünkü Got korkusu daha sonra hızlıca kendini merdivenden bıraktın ve kesinlikle sictin çünkü kikyonun ayaklarının dibine inmiştin...

꒰⚘݄꒱₊_______________
𝘊𝘩𝘳𝘰𝘭𝘭𝘰: Kabul etmedi ve yapmamni söyledi.

꒰⚘݄꒱₊_______________
𝐹𝑒𝑡𝑖𝑎𝑛: Seni ayağıyla itti ve nobunaganin kucağına düştün tam o anda only yuuuu oluyordu ki fettan sikerim diyerek seni alıp gitti-

꒰⚘݄꒱₊_______________
𝘚𝘩𝘢𝘭𝘯𝘢𝘳𝘬: Seni yuvarlamadi yaralanmamani istiyor...

꒰⚘݄꒱₊_______________
𝘚𝘩𝘦𝘪𝘭𝘢: Seni gülerek itti ve Pairoya çarptın zaten kör birde bacağını vurdu yavrucak....

꒰⚘݄꒱₊_______________
𝘠𝘢𝘻𝘢𝘳: Hayır yaralanmamani istiyorum...

꒰⚘݄꒱₊
Bütün herkesin isteğini unuttum sadece bir kisininki aklımda onun dışında isteğinizi hala yapmadıysan buraya yazın pls ve

꒰⚘݄꒱₊Bütün herkesin isteğini unuttum sadece bir kisininki aklımda onun dışında isteğinizi hala yapmadıysan buraya yazın pls ve

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu istek bu kitapamiydi ki unuttum cidden snsnbshs

⋆ Hunter x Hunter Tepkiler 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin