45 Tepki 45

1.3K 53 23
                                    

Onlar bize evlenme teklifi ederken bir kız geliyor ve hamile olduğunu söylüyor ama bu bir şaka

꒰🖤꒱₊_______________
𝘎𝘰𝘯: Gon muhteşem bir manzaranın altında yere eğilmiş tam benimle evlenir misin diyecek ki bir kız gelip kavga çıkarıyor ve tam sen gonu yerde pataklayacakken ellerini kafasına siper edip "ŞAKA Y/N BU BİR ŞAKA DUR DUR?!"

꒰💜꒱₊_______________
𝘒𝘪𝘭𝘭𝘶𝘢: Killua ile gecenin 2sinde oturmuş gökyüzünü izlerken birden killua eğildi ve tam benimle evlenir misin diyecekken bir kız geldi ve hamile olduğunu söyledi sende ilk kızgınlıkla killuayi biraz tekmeledin ama şaka olduğunu duyunca 2 hafta trip attınız...

꒰🖤꒱₊_______________
𝘓𝘦𝘰𝘳𝘪𝘰: Leorio bir deniz kenarında kumda oturuyorsun leorio seni ayağa kaldırıp eğildi ve tam benimle evlenir misin derken bir kız gelip hamile olduğunu söylüyor sen cantan ile leorionun sırtını kirarcasina vurdun "DUR LAN- ŞAKA ŞAKA VALLAHA KIZZ"

꒰💜꒱₊_______________
𝘒𝘶𝘳𝘢𝘱𝘪𝘬𝘢: Kurapika ile bir lokantada oturuyorsunuz ayağa kalkıp yere eğildi ve benimle evlenir misin derken bir kız geldi ve kurapikanin suratına şu çarpıp hamile olduğunu söyledi bunun üzerinde sende onun yüzüne su çarpıp koşa koşa gitmeye çalıştın ama kurapika seni tutup ŞAKA dedi herkes size bakıyordu 2 hafta trip attın...

꒰🖤꒱₊_______________
𝘏𝘪𝘴𝘰𝘬𝘢: Hisoka bence öyle birsey yapmak için vaktini harcamazdi

꒰💜꒱₊_______________
𝘐̇𝘭𝘭𝘶𝘮𝘪: illumi de öyle...

꒰🖤꒱₊_______________
𝘊𝘩𝘳𝘰𝘭𝘭𝘰: Chrollo da diyip geçersem pic misin dersiniz o yüzden yazicam jsjjsjsj- Chrollo ile bir kafede oturuyorsunuz chrollo yavaşça elini tuttu ve tam benimle evlenir misin diyecekken kadın gelip hamile olduğunu söyledi sıcak kahveyi kadının susmasını birlikte chrollonjn suratına çarptın...

꒰💜꒱₊_______________
𝐹𝑒𝑡𝑖𝑎𝑛: Feitan da yapmaz aga

꒰🖤꒱₊_______________
𝘚𝘩𝘢𝘭𝘯𝘢𝘳𝘬: Shalnark ile dondurmanın çıkıyorsunuz tam 9 anda shalnark eğildi ve benimle evlenir misin derken bir kız gelip hamile olduğunu söyledi sen shalnarki dinlemek istemedin ve tokadı indirip gittin olayı anlayınca neredeyse 1 ay trip attın...

꒰💜꒱₊_______________
𝘚𝘩𝘦𝘪𝘭𝘢: Kızları yazmıyorum biz nasıl birini hamile birakak aq

꒰🖤꒱₊_______________
𝘠𝘢𝘻𝘢𝘳:

꒰🖤💜꒱₊

⋆ Hunter x Hunter Tepkiler 2 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin