//
Jedeme ze zábavního parku, zábava to teda nebyla rodiče se furt hádali, stejně jako teď.
Já: prosím můžete se přestat hádat?! Prosím
(Já=Kate)
Tat: zlatíčko jenom si s mamkou něco vyřešíme
Rodiče se dál hádali......
*náraz*?: haló, slyšíte mě? Kate haló.
Já: an-ano kde to jsem?
?: Já jsem doktorka Johanssnová a jste v nemocnici, měli jste auto nehodu
Já: a a kde je máma s tátou?
Dok: mrzí mě to ale bohužel oba zemřeli na místě
(Dok=doktorka)
Já: ne ne to nemůže být pravda
Dok: moc mě......//
„ah bože zase ten sen" říkala jsem si pro sebe. Od tý nehody se mi ten sen zdá často. Kouknu na hodiny „cože? Už je 10?"
Vstala jsem s nechutí „a máme tu další nudný den v děcáku" jdu si udělat hygienu a jdu do jídelny na snídani. Přisedla sem si k mé jediné kamarádce Ave (Ava)
„tak jak si se vyspala? "
„zase se mi zdál ten sen"
„tak to hádám že nic moc"
„hádáš správně"Po snídani jsem se šla projít ven, po areálu dětského domova Sunny. Jo název nic moc, nechápu kdo to vymyslel ale není to tady zas tak špatný. Bez doprovodu můžeme jen po areálu, jsou tady lavičky, nějaké ty prolízky, altánek a jinak nuda. Za dva roky mi bude 18 takže konečně vypadnu ale i tak by jsem chtěla aby si mě někdo vzal domů, chtěla bych milující rodinu. To s těmi rodiči se stalo před pěti lety a ano jsem tady 5 let.
„Kate můžeš sem na momentík? " volala na mě z okna teta Suzie, vychovatelkám se říká teto. Šla jsem za ní do její kanceláře.
„ano teto, potřebovala jsi něco?"
„tak Kate tohle je Joanne Moormeier a chtěla by si tě adoptovat " řekla s úsměvem
„c-cože to je skvělý, moc mě těší a kdy budu moc k nim? "
Suzie koukla na Joanne
" noo teď hned pokud chceš"
" jojoo, jdu si zabalit věci "Na pokoji jsem vše řekla Ave, bude mi chybět ale budu mít rodinu.
Asi za hodinu jsem byla zbalená, Joanne něco dopodepsala a nasedli jsme do auta.
" takže Kate, mami mi říkat nemusíš pokud nechceš říkej mi normálně Joanne. Mám dceru Faith ta má 20 let ale už bydlí sama, pak mám syna Paytona ten má 18 let a bydlí furt doma, je to hodnej kluk ale pere se za lidi na kterejch mu záleží, možná by byl lepší aby ses od něj držela dál ale to pochopíš až ho víc poznáš a protože před dvouma dněma začaly prázdniny tak budete spolu doma sami, já budu v práci "
" jojo dobře to zvládnu"Po cestě jsme si povídali a už teď jsem si Joanne hodně oblíbila.
_______________________________________
Taaak máme tu nový příběh tak doufám že se vám bude líbit ❤️