cookie🍪

5.5K 696 154
                                    


fakir her yerde fakirdir

minho:
hanginiz lan bu saatte kapimi alacakli gibi calan
acmiyom
gidin

hyunjin
ne diyon
ne kapısı aq

minho:
zili calip duruyo birisi
daha karga bokunu yememistir amk

hyunjin
e bize yazcağına kalkıp açsana

changbin
bazen
bazen beynin olmadigini dusunuyorum

minho:
siz degil misiniz

hyunjin
sence😧

minho:
kalkip bakim bari 10dk oldu hala caliyo
sinir krizi gecircem birazdan


Telefonu yatağa bırakıp zorla da olsa ayağa kalktım. Sabahın köründe kimin kapıma dayandığına dair hiçbir fikrim yoktu ama eğer kargocuysa hiç iyi şeyler olmayacaktı.

Paytak adımlarla kapının önüne geldiğimde zil hâlâ çalınmaya devam ediyordu. Göz devirip deliğe bakmadan kapıyı açtım.

"Günaydın."

Karşımda elinde bir tabak kurabiyeyle duran Jisung muydu yoksa ben uyumaya devam mı ediyordum?

Şaşkınlığımı belki etmemek adına,"Sana da günaydın." dedim ve sorarcasına ona baktım.

Jisung elindeki tabağı bana uzatırken "Geçenki aşurenin karşılığı olarak say. Tabii ben yapmadım, arkadaşım yaptı ama çok güzeller." dedi gülümseyerek. Böylece bir dakika önce sinir krizi geçirecek olan ben, bir gülüşle sadece kendimden geçmiştim.

Bana bana, Minho'suna kurabiye getirmişti.

Hafiften gülümseyerek "Teşekkürler ama hiç zahmet etmeseydin keşke." dedim ve bana doğru uzattığı tabağı elinden aldım. Şu an içten içe delirdiğimi, hatta titreyen ellerimi zorla normal tutmayı başardığımı kimsenin bilmesine gerek yoktu.

"Ne zahmeti ya, afiyet olsun." deyip bir adım gerilediğinde gideceğini anlamıştım. Sabahın köründe bunu getirdiğine göre işe gidecekti yoksa bir insanın bu kadar erken kalkmasının başka bir sebebi olamazdı.

"Teşekkür ederim tekrardan."

"Rica ederim."

Jisung arkasını dönüp merdivene doğru ilerlediğinde aklıma gelen şey ile, "Tabağı getiririm bi' ara." diye seslendim.

"Tamamdır." Beni onayladığında aşağıya inmeye başlamıştı bile. Ben ise omzum kapıya yaslı bir şekilde öylece arkasından bakmaya devam ettim, ta ki sakinleşene kadar.

En sonunda kendime gelebildiğimde kapıyı kapatıp odama geçtim ve yatağa oturup tabağı da yanıma bıraktım. Telefonumla bu anı ölümsüzleştirmeli, bizimkilere hava atmalıydım.

-

•minhoslino

148 beğenmeminhoslino: cookie🍪😉 23 yorumun hepsini gör      jinijinihyunjinnie: göz kırpma emojisi beni bunun altında bir iş olduğuna inandırttı         ↳changhotbabybin: vallahi beni de              ↳minhoslino: 😉😉😉user0914: cok tatlisin sak...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

148 beğenme
minhoslino: cookie🍪😉
23 yorumun hepsini gör
      jinijinihyunjinnie: göz kırpma emojisi beni bunun altında bir iş olduğuna inandırttı
         ↳changhotbabybin: vallahi beni de
              ↳minhoslino: 😉😉😉
user0914: cok tatlisin saka mi😭😭😭
          ↳minhoslino: degil
benjaehyun: güzel duruyo bana da getir.
           ↳minhoslino: olmaz bana ozel malsf
             ↳jinijinihyunjinnie: mesajlara bak hemen😡

    -

sizinde cookie diyen minho aklinizda canlandi mi...

aşure | minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin