Bugun en guzel gunlerden birgun bugun sinavim var gece 3te uyudugum için biraz uykusuzum bugun korom var.hazirlandim ve okula gitmeye disari ciktim.okula girdim ve icimden kavga etmek geldi, hemen saat 1:00olup kavga edebilrdim koroya girdim ve isimiz bitince en ii arkadaşım feride ille yururken bir kiz ayagima bastı "yavas ol" kiz olmasam diyince gel arka bahcede gozteriyim diyince islik caldi ve grubu geldi sanki benim grubum yok arkadaslara msj atip 30kisi gelmisti kizdada 10kiselerdi hadi goster dedi bende daldim bizim kizlarda dalinca cok buyuk kavga oldu oglanlar bizi ayirmaya calisinca bir oglan beni tuttu oglana baktigim an cok tatliydi oha bana guldu ve kocaman gamzesi cikti "vasiyetim gamzesine gomun beni" Allah ölüyorum cocuk kulagima lutfen yapma kavga etmek yakismaz deyince guldum ve gitti kavga bitmisti..
7ders bitti sinavim cok guzel gecmisti servise binerken cocuk bana gulerek goz kirpti ve bn en son servise bindim.cocugu dusunuyordum herharlde okula yeni gelmisti...inmek sira bize geldi onume kopek çıkınca apartmana kosarak girerken iri adamla çarpıştık herhalde yeni karsi komsularimiz tasiniyordu hemen eve girip yemegimi yedikten sonra kendimin cok yoruldugumu gordum ve hemen uyumak icin odama girdim ve uyumus kalmışım. .......
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gamzelim
Fantasymrb ilk kitap yazisim olunca col heyacanliyim eger begenirseniz devam etcem