Artk gelmistik konyaya otelle gitmeden once mevlanaya ugradik ck güzeldi bikere küçükken gelmisim buraya ama hatiralayamiyordum ziyaret ettikten sonra bir otele girdik otelde ogrenci kartlarimizi gosterdik ve adam bize feridyle ikmz bir odada kalmimizi soyledi kaanlada can kalcakti kaan biraz sinirlendi ztn 1 hafta klacktk ev tuttcaktik herkez odasna girdi ben valizimi kenara koyup yattaga attm ne goregim örümcek korkumdan çığlığı basınca kaan kosarak geldi " noldu"ben elimi tavana gosterdim kaanda biraz tirsmisti odadan ckttm hizlica kaan geln eve bakalm dedi bnde hemen kafami salladm ve hemen gezmeye baslayalim cunku bn burda 1gun bile kalmam diyince elimden tuttup ciktik kaan " su ev cok güzel"diyince canda :aslnda evet guzel gelin bakalım"eve girdik ev sahibiyle konusurlar iken bizde ferideyle telefondan intisgrma bakiyorduk ve kaan ikmz adna intisgram actigi gordum hep ikmzn fotosu vardi cok sasirdim ve kaan yanimiza geldi"oldu eve yarn tasniyorz ama temizlik napcaz"bende hemn intisgrami gorunce kaanin yanagndan optum "hallederiz"diyince kaan sasirdi bn kendime geldiggimde kaan bana"evi nasl temizliceksiniz" neeee ev temizlekmi "bn ve temizlik dusenemiyorum bile kadn tutcaz" kaan gülerek"tmm"tutalim diyince guldm...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gamzelim
Fantasymrb ilk kitap yazisim olunca col heyacanliyim eger begenirseniz devam etcem