öpücük

69 2 0
                                    

Telefonumu kapatigim aklima gelmisti hmn actim hicbirini okumadan en asagidakini okudum oda ben asadagim gel hadi servis geliyor diyince ayakkabimi hizli giyinip kostum dışarıya servis geldigi felan yok gerizekalı fisildayarak "biseymi dedin sevgilim" deyince"ohohohoho yok bisey demedmde sevgilim demesek evin bu aralarinda" deyince guldu  servis gelince arkadan binerken etegim acilmsti kapatti hemen etegimi elimden tuttu ve en arkaya oturduk...sira geldi feridegil servise binerken arkasindan keremin bindigini gordum biraz feride uzgundu "askim biraz beklesene "diyince feridenin yanına gittim"noldu"diyince aglayarak anlatti  canla ayrildik diyince icimden ha okuz daha yeni basladiniz yeni bitirdiniz ... sira geldi canin binmesine durdu ve can bindi ve can bana kalkarmisin dedi bende kalktim ve konuşmaya basladilar olan bana oldu ayakta kalmistim kaan buraya gel dedi ama yanında kerem vardi kerem kalkti gec diyecesine bakti bende oturdum ve guldum seni seviyorum gamzeli ya konusurken geldigimizi farkettin hazirmisin dedi bende kendimi sanki dugunume gircem mal tam dururken bei öptü kerem cok kizacasina bakti oda  sinirlenip bana baktidan sonra indi indikten sonra elimi sikaca tuttu  herkes bana bakinca bir barka oturduk kolunu omzuma attu ve öpücük borcun var hemde iki tane"bende " tmm"diyince yanagini gösterdi bende kaslarimi cattim ondan sonra sözün var untugunmu bende yanagini opunce yuzunu hizlica dondurunce dudagina geldi opmem "ama boyle anlasmadik"oda gulerek yanlışlık oldu diyince kaan elimden tutup ayaga kalkti simdi geldi benim sininifima almak derken kosede durduk "noldu" diyince " bekle opceksin ama kerem önümüzden gecerken "bunu bana yapacagi hic aklıma gelmezdi kerem gecerken durttu ve gamzesini opmustum.kerem "slm"diyince biraz utanmistim  bende kisik sesle"slm"dedim cunku keremle sevgili oldugumzda yanina gidip hic konusmuyordum ama keremde yakışıklı... kaan elimi tuttup müdürün odasina gidip elimi birakti birazda okul ozel kolej olunca kimse elini nie tutuyon die kizmadi kaan lafa basladi"rumeysa'nin sinifini degistirmek""istiyoruz diyince mudur düşünmeye başladı....

gamzelimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin