Ortanca kardeşim bagira bagira okula gidermi ya lafida su "uyaaaan"gozlerimi actigimda muhiddin uyuyordu oha tm bir mal!! Ses kaydi cekmis alarm yapms tam yattim dalcakken kucuk kardesim ruveyda abla kedi ac "hay angilenenede baslarim"dedim ve sagima soluma döndükten sonra uykum gitmisti uyanip mutfaga gideceğim de elimi yikamadimi farkettim yikarken hemn yikadm ve masaya koserken ayagimi carptim babam"sakar"dedi cok acimisti hemn ustumu giyindi elime masa aldim sacimi yaptim ve ciktim aymanin karsina gecince etegmin cok fena kisaldigini gördüm orta ele ölçersek diz ustu 3 karsim kisaydi ayakkabi giyinip ciktim ve servis beklemekten put olmustum servisceye icimden fena kufur ediyordum annasindan basla 7 sulasine p * * servisci hadi donduk sonuda gelmisti.. bindim..........okula geldimizde gamzeliyi gormustum gamzeli slm diyr bsgirdim oda"gamzelimi"diyince güldüm " evettt" dedi bende okula girdim ve sinfta "yubbi"diye ses duyorduk ferideyle girdik"ing yok"dediler bende baskan olunca kantine indik gamzeliyi gorunce onumdeki suyu gormeyip kaydım bunu gamzeli gördü bana gelip elini verdi ve elimi uzatip kalktım "bir seyin varmi"bende möl möl bakarak "yok gamzeli" diyincide oda "sakar"dedi bende gulerek biz artik sinifa gidelim dedim deyince "yardıma ihtiyacı var mı ben yukari cikariyyimmi"diyince hayir demek icin kafami saga sola salladim. Oda "tmm"diyince elimi frridenin sirtina koyup yuruken ferideyi itip beni kucağına aldı bende bırak sapik dicekken kardisimda gamzeli gördüm beni sinifama goturuken " merak etme hafifsin"digince bende ona bakiyorduummm sinifa kadar gettirdi " yeter ben girerim"dedim kim dinliyo beni sinifa girdigimzde herkes saskinla bize bakıyordu beni 2.siraya koydu ben ise salak salak " teşekürler gamzeli"diyince guldu ve gamzesi çıktı"biseye ihtiyacin varsa 8/F yolla bir kiz gelirim" oglanlar bize bakinca oglanlar gamzeli gozunde kestirken "dönün önünüze diyince"hepsi sustu kaldi 5ders bitmisti servislere gidrrken gamzeli servise binerken gordum o tam bana bakarken guldu...servise binincr servis bozulmustu benle beraber 2 kisi gamzelinin servisine bindik gamzeli " sakar"diyince biraz bozulmustum " burdayim ben "diyincebu tam bir mal ya goruyorum ya salak"hm goruyorum gamzeli"deyince"yanima gel otur"diyince yanina gidip oturdumkonusurken.....sıra inmek geldi oha oda benle iniyor gamzeli " bidaka bidaka sen neden indin."diyince "bura tasindik"diyince saskinliltan ölüyordum tmm diyince apartmana girerken oda giri bu kadarida deil artik asansör binerken oda bindi aynanda 3basktik ve ikmizde gulerken"bizde sans var sakar"diyince güldüm " evettt " diyince kapıyı çaldı bende çaldım ve eve girdm ve saskindim hala yemegi yiyip odama giderken odevimi oldugunu gördüm hemen yapip yattim ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
gamzelim
Fantasymrb ilk kitap yazisim olunca col heyacanliyim eger begenirseniz devam etcem