" Mama , nanti Dian pergi Korea tu takkan la pergi sendiri . Dian ajak kawan boleh tak ? " tanya Dian kepada Puan Sarah ..
" Kawan ?? Dian nak ajak siapa ?? Melissa ?? " balas Puan Sarah..
" Of course la Mell tu , dia kan kpopper jugak .. " balas Dian ..
" Owh , kan bahaya kalau pergi sorang-sorang .. " kata Puan Sarah ..
" Takpe la mama .. Dian dengan Mell kan dah berumur 19 tahun .. it's okay .. lagipun lagi bahaya kalau Dian pergi sorang-sorang , so , Dian ajaklah Mell tu , boleh lah teman sikit . " kata Dian lagi ..
" Okay la kalau macam tu .. nanti Dian pergi beritahu Melissa tu .. hal tiket nanti mama booking lagi .." kata Puan Sarah yang telah bagi ' green light ' dengan permintaan Dian ..
" Okay mama .. Sayang mama .." jawab Dian sambil memeluk mamanya ..
*Pada petang itu *,
" Weyhh Mell , kau nak tak ikut aku pergi Korea ?? " tanya Dian ..
" Korea ? Wahh , best nyer . Aku nak ikut . Bila tu ??" balas Mell..
" Esok . " balas Dian dengan selamba..
" Esok ? Oii .. Dh la aku tak prepare apa - apa lagi ni ? " jawab Mell lagi ..
" Ala .. tak per la .. shopping mall bukan tutup sekarang ni .. Kau ikut aku ea ?? " balas Dian .." Yela .. Okay , sekarang ni jom kita pergi ke Pavilion .. aku nak prepare apa yang patut .. sekarang ni musim bunga kan ??" .. balas Mell ..
" A'ah , yeayy kau ikut !! " ... jawab Dian dengan gembira ..
*Masa shopping *
" Dian , tak sabar la aku nak pergi Korea tu .. Aku rasa nak naik flight malam ni jugak , rasa macam lama pulak nak esok tu .. " kata Melissa ..
" Aku pun tak sabar jugak ni .. nanti bila dah sampai sana .. kita snap gambar bebanyak ngn selfie .. tempat yang aku nak pergi dulu ialah Big hit entertainment .. Fuhh .. tak sabar dowhh ..!! " balas Dian dengan girang
" Big hit entertainment !! .. aku nak jumpa Jimin dengan Jungkook !! " jawab Mell ..
" Aku , of course lha nak jumpa V !!! Ehh , kau dh hbis shopping lum ?? Cepat balik nanti bangun awal , dah la flight tu esok pagi pukul 9 .. kang kau lambat , aku tinggal kau la .. hahaha .." balas Dian dengan ketawa ala-ala evil's laugh ..
" Ish , kau ni .. tak habis - habis dengan gelak setan kau tu .. tak malu betul dengan orang yang lalu lalang dengar .. " marah Mell kepada Dian ..
" Alahh , bukan nyer diorang kenal aku pun .. okay , dah lah jom balik .. " pinta Dian sambil menarik tangan Melissa ..