arkadaşlar ben bir şeyler yaptım ama benden gram ciddiyet beklemeyin. bu son düz yazı bölümüydü. 30. bölüm final.
neredeyse 16K olduk, bu başarı benim değil sizin🥺 teşekkür ederim🥺✨
seviyorum sizi, öpücük muah💜
lütfen çokça yorum gelsin ve oylarınızı esirgemeyin, kimse oy vermiyor🥺
y/n: bölümü telefondan atıyorum o yüzden pek düzenleyemedim. şehir dışında bile size bölüm atıyorum..🥺❤️
•••
"pspspspsps?!"
"minhoooo? içeride misin?" dedim kliniğin girişinden kafamı uzatarak.
"hanji!" dedi koridorun sonundan seslenerek. "buraya gel."
kliniğin içinde biraz fazla ses vardı. kedi miyavlamaları ve birkaç köpeğin hırıltısı, kuşlar ve köşedeki kafeste birkaç yılan gördüm. yüzümü buruşturarak sarımsı gözüken çirkin yılana baktım.
kafesin yanına gitmeye götüm yememişti ama çok merak etmiştim.
ne demiş atalarımız; fazla merak göte yar-
tövbe tövbe şaka yapıyorum lan.
yılanın yanına yaklaşıp başımla selam verdim.
"merhaba güzel tıstıs. bugün çok güzel gözüküyorsun."
yılanla konuştuğum için kendi kendime gülerken karşıdan bana bakan beyaz tüylü şirin köpek mıymıy sesler çıkarmaya başlamıştı.
"sana da merhaba seungmin bey. nasılsın kuçucum?"
"ben de iyiyim elhamdülillah. allaha çok şükür işler de iyi. babişkonla da aramız gıcır. evet evet gayet iyiyiz, darısı başına gelsin."
"e iyi, kaçtım ben o zaman. sana iyi havlamalar. gidip sevgilimi bulmalıyım." dedim ve köpeğe el sallayarak minhonun odasına doğru ilerlemeye başladım.
minho beyaz önlüğü ve siyah gömlek, dar siyah deri pantalonlu kombiniyle, boynuna asılı garip bir stetoskopla odasından çıktı.
keko gibi ıslık çalarak onu elinden tutup kendi etrafında çevirdim.
"prensesim bu ne güzellik?" dedim. ona doğru uzanıp yanağından büyük bir öpücük kopardım. gülümseyerek bana sarıldı.
"hoş geldin şirin ibne sincabı."
"ne!?!?" dedim yüzümü buruşturarak. "iğrenç oluyorsun, mal gibi buruşturma suratını şöyle ya." dediğinde karnına hafifçe yumruk attım.
ama olduğu yerden geriye doğru sendeleyince elimin ayarını kaçırdığımı anlamıştım.
"aşkım güzelim iyi misin?"dedim üzerine eğilirken.
cenin pozisyonu alarak eğilmiş, karnını tutuyordu. elini bıraktırmaya çalışıp karnına dokundum ve yüzüne bakmaya çalıştım. ama beni engelledi.
"lan ilino, ölme amına koduğu-"
beni belimden kavrayıp sertçe masaya eğerken, şaşkınlıkla ona bakıyordum.
"karnın acıdı mı?" dedim şaşkınca. fazla yakındık, nefesim onun yüzüne çarpıyordu. sakince yutkundum.
"ufak bir tuzaktı."dedi sırıtarak. sinirlenmişti.
"canın acıdı sandım salak. iyisin değil mi?"
"ahhh çok acıyor, ölüyorum galiba." dedi karnını tutarak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
miyav ★ minsung
Fanfictionmemohan31: gecen gun arkadaslarina miyavladigini duydum, bana da bi kez miyavlasana {texting- küfür içeriyor.} - yan çiftler; hyunin, changlix, chanmin... bir miktar da ateez.