hoş geldiniz aşk gacılarım
oy verip yorum yapmayana şaplak🍑👋🏻
×××
seungmin
"hey seungmin!!"
"efendim chris?" dedim mırıltıyla uzaktan bana bakan güzel bedene. kalçamı tezgaha yaslamış, bana bakan gözlerini dikkatle izliyordum.
"chris diyen dudaklarını yerim." dedi yanıma gelip bana uzanırken. güçlü kolları beni kavrarken geniş omuzlarına sıkıca tutundum. beni kucağına alıp koltuğa bıraktı ve aniden üzerime çıktı.
"hmm.." dedim mırıldanarak. "yesene beni~"
sinsice sırıttığında belli olan güzel gamzelerine parmağımı değdirdim. ve yanağına ufak bir öpücük kondurdum. ardından ellerimi sabırsızca yanaklarına götürüp dudaklarına kısa bir öpücük kondurdum.
ardından ellerim boynunu okşarken bana uzanıp uzun soluklu öpücükler kondurduğunda ona uyum sağlayarak ıslak öpüşlerine eşlik ettim.
benden ayrılıp yüzüme baktı. saçlarımı okşadı ve alnımdan ayırdı. şakaklarımdan öperek konuştu. "seni seviyorum küçük."
"ben de seni seviyorum büyük." dedim kıkırdarken. boy olarak ondan biraz daha uzun olabilirdim ama geniş omuzları ve kaslı vücuduyla beni tekte yere seriyordu. yani sonuç olarak benden büyüktü.
bu gece onda kalacaktım. onun tişörtünü giymiştim ve bana bol geliyordu. büyük elleri sıkıca belimi sararken beni kucağına kaldırıp yatak odasına götürdüğünde kendimi rahat yatağa yaydım. ellerini tutup belime koyarak bana sarılmasını sağladım. ardından dudaklarına ufak birkaç öpücük verdim.
biz bu sevgi pıtırcığı hallerimize, öpücük depolama diyorduk. eğer uyurken birbirimizi özlersek diye ertesi sabaha kadar kalacak şekilde bol bol öpücük biriktiriyorduk.
"iyi geceler sevgilim." yattığım yerde hafifçe mayışırken ince sesimle konuştum.
"iyi geceler güzelliğim." dedi gülümseyerek.
ben onun kıvırcık saçlarını okşarken, çok geçmeden uyuyakalmıştı bile.
elim sessizce cebimdeki telefona giderken birkaç fotoğrafını çektim, özellikle de derin gamzesinin.
ve instagrama post olarak attım.
geçen birkaç dakika daha sevgilimin güzelliğini izledim. ama kısa bir süre sonra uykum gelince ben de kollarında kendimi huzurlu bir uykuya bıraktım. yarın işlerimiz vardı, o yüzden dinlenmeliydik.
×××
sabah gözlerimi açtığımda elim yatağın diğer yanına gitti ama boştu. gözlerimi ovuştururken sakince yataktan kalkıp komodinde duran gözlüğümü gözüme taktım.
üzerimdeki bol tişörtü çekiştirerek banyoya gittim ve yüzümü yıkadım. etrafa bakındım, chris yanımda yoktu.
boş boş etrafa bakınarak gezindikten sonra telefonumu buldum. şifremi girip bildirim panelimi kontrol ettiğimde chris'ten ve annemden mesajlar olduğunu gördüm. geri kalanlar da jisunglarla olan grubumuzdandı.
chris🍼
bebeğim
seni uyandırmaya kıyamadım
marketten birkaç şey almam gerekliydi
yarım saate evde olurum
bebeğim🧚🏻♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
miyav ★ minsung
Фанфикmemohan31: gecen gun arkadaslarina miyavladigini duydum, bana da bi kez miyavlasana {texting- küfür içeriyor.} - yan çiftler; hyunin, changlix, chanmin... bir miktar da ateez.