TANITIM

428 13 18
                                    

Bir gecede hayatın nasıl mahvolabilir?

Orta yaşlarda ki polis ekip arabası ile dolaşırken bir anons almışlardı. Yirmili yaşlarda bir kadın darp edilmişti.

Ekip arkadaşınun yüzüne bakıp olay yerine intikal etmişlerdi. İçinden ettiği küfürleri ise bazen dışa vuruyordu.

Olay yerine geldiğin de Hızlıca arabasından inip etrafa bakınmıştı. Sağlık görevlileri gelmiş ve derp edilen bayana müdahale ediyorlardı.

Düşündü içinden neden bunu yapmışlardı?

Yavaşca genç bayanın olduğu yere ilerlemeye başladı. Bir taraftan ise etrafa bakınıyordu. Bir yol kenarı ve darp edilen bir kadın.

Birçok insan ile selamlaşıp ambulans görevlilerinin olduğu yere gitmişti. Darp edilen bayanı sedyeye alıyorlardı.

Yavaşca sedyeye yaklaştığı da o acı gerçek ile yüzleşti. Çünkü sedyeye de yatan kadın onun tanıdığı biri idi.

Yavaşca kadını süzdüğünde bacakların da morluklar ve kızarıklıklar olayı biraz olsun anlatıyordu. Beline kadar örtülen pike ile bakışlarını karnına çevirdi. Kolcman şiş olan karnına baktı önce o bebek yaşıyor muydu hala?

Yüzüne geldiğin de ise neredeyse mos mordu. Başında bir gazlı bez vardı kadının, dudağı patlamış, kaşı yarılmıştı...

"durumu nasıl?" diye merakla sorduğun da "kritik" demişti yanında ki doktor bayan. Genç kadını ambulansa alırlarken etrafına göz gezdirdi.

Bir yol kenarına atılan hamile bayan...

Yanına gelen olay yeri inceleme ekibi ile konuşmaya başlamıştı. Kimliğini getiren görevli ile artık emin olmuştu. Bu olydu arkadaşının eşi idi.

Kan olmuş kimliği bir poşetin içinde ve gülümseyen bir fotoğrafı vardı. Bu kadın artık gülümseyebilecek miydi?

Elini telsizi aldığın da acı bir gülümseme oluşmuştu yüzünde daha iki gün önce onlarla birlikteydi. Keyifli bir sohbet etmişlerdi. Doğacak bebekleri için heyecanlı bir çifti onlar.

Anons etmeden önce etrafına hakındı. Bazı şeyler toplansa da hala bazıları duruyordu. Etrafa saçılan poşetler vardı. Alışveriş poşetleri ve onun içinden çıkan bebek kıyafetleri vardı.

Yerde bir teki olan babete baktığın da ise gözleri dolmuştu. İki gün önce kendisi hediye etmişti bu ayakkabıyı genç kadına.

Ayakları şiştiği için babet giyiyordu genç kadın. Vitrinden beğendiği açık mavi babeti gördüğün de bu genç kadın aklına gelmiş ve onunda beğeneceğini düşünüp hediye olarak almıştı bunu ona.

Telsizi acıp derin bir nefes aldı. Bu haberi arkadaşına nasıl verecekti? Yavaşca ağzına doğru yaklaştırdı.

"4550 den anons ediyorum hamile bir bayan darp edilmiş ismi... " deyip kala kalmıştı. Nefes almamıştı. Gözünden bir damla yaş düşerken acı bir nefes aldı.

"Ceren Karaçay" deyip telsizi hızla çekti.

Bir anda aklıma gelen kurgu ile sizlerle buluştum.

Biraz başı masumiyet'e benzedi ama konusu çok farklı.

"düşüncelerinizi alayım?"

"Ceren?"

"Cenk?"

Sizeleri seviyorum 🖤🤘🏻

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 01, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

DÖNÜM NOKTASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin