*O pár týždňov* Harry

Je 20 decembra a ja sa momentálne snažím nájsť darček pre Louisa keďže má 24 narodeniny ale maly mi to neuľahčuje keďže je nespokojný a plače na cely obchod iba som si povzdychol a vybral som ho z autosedačky ktorú som mal namontovanú na košíku.

,,Zlatíčko musíme vybrať pre uja Louisa vybrať darček a potom pojdeme k starkej dobre?" Povedal som a začal som ho húpať na rukách.

,,Harry?" Spýtal sa má mne až moc známy hlas otočil som sa a zodvihol som obočie.

,,Olivia Wilde osobne kto by to povedal." Povedal som a ona sa len pozrela na svoje nohy.

,,čo odo mna potrebuješ?" Spýtal som sa a pretočil som očami keď sa na mna hladovo pozerala.

,,To čo sa stalo keď bolo toto niečo stvorené a ja by som si to chcela zopakovat." Povedala zo skusnutou perou a ja som sa skoro povracal.

,,Za prvé toto niečo je aj tvoje dieťa za druhé mala si svoju šancu na to aby sme zostali spolu a za tretie po tom všetkom čo sa stalo sa z bisexuala stal človek čo je super Gay /Harry bol vždy Gay len si to nechcel pripustiť lebo ho priťahovali aj niektore ženy ale tie ho nikdy nepriťahovali tak ako muži/takže zober si svoje podpätky a odídi od nás a už sa o nás nikdy nestaraj." Povedal som zobral som parfém ktorý som dal do košíka k ďalším veciam a odišiel som k pokladni.

                                                                        Po Vianociach /30.1/                                                                                            

,,Lou si s tým naozaj v pohode?" Spýtal som sa a on len prikyvol dneska mám prvý pohovor a on mi ako dobrý sused a kamarát stráži malého. Ale keby nebolo Louisa tak idem na pohovor do nejakého fastfoodu lenže pán Tomlinson musel poslat moje fotky do nejakej agentúru.

,,Ano Harry a teraz sa už padaj obliekať lebo to zmeškáš!" Povedal ja som si len povzdychol a išiel som sa obliecť.

,,Ano Harry a teraz sa už padaj obliekať lebo to zmeškáš!" Povedal ja som si len povzdychol a išiel som sa obliecť

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Louis

,,Ako vyzerám?" Spýtal sa keď prišiel dole a ja som iba vykulil oči a ústa mi spadli až do Amsterdamu bol som tak mimo že som zabudol že držím Charlesa.

,,Louis vráť sa na zem skoro si pustil malého!" Povedal a zobral si ho k sebe a pozrel sa na mna.

,,Ja- prepáč ale Wow, určite ta zoberú Haz, a teraz chod mi to tu už zvládneme." Povedal som mierne červený a Charlesa som si zobral k sebe.

,,Dobre, nezabudni o tretejho daj spat musím mu udržovať spánkový režim, hneď ako sa zobudí nakŕm ho má rozmixované jedlo v chladničke." Povedal a dal malému pusu do vlasov a ja som mu tajne závidel.

New life/Larry Stylinson/Where stories live. Discover now