Asi by som to nedoporučovala slabým povahám ale zaśe tu budeaj pekná časť
,,Harry!" Povedala mamka na chodbe a ja som ju hneď išiel objať lebo celu dobu čo som tu len plačem, Louis je vo veľkom ohrození nedávajú mu moc veľké šance na život.
,,Notak zlato, on sa z toho dostane ale aj keď sme v takejto situácií poviem ti že som ti to hovorila, Louis za tebou doliezal rok a pol potom to vzdal a dva týždne na to ti volala Jay že je na tom zle." Povedala a ja som vedel že mala pravdu rok a pol som ho odmietal a odmietal som mu ukázať Millie jeho jedinú dcéru.
,,Ja viem a to má štve najviac, teraz sme kľudne mohli byť niekde inde aj s jeho synom ale ja som ho odmietal a dnes keď som ho našiel na tej lavičke moje srdce sa rozbilo na milión kúskov je tak chudý že jeho koža je obrastená okolo kostí, má 30kg mami tridsať ja neviem čo budem robiť, keď má žiadal aspoň o to aby sa mohol s malou stretávať možno by to takto nedopadlo." Povedal som a stále som plakal.
,,Kde máš Millie?" Spýtala sa po chvíli keď sme sa oddelili a ja som si utrel slzy.
,,Na izbe s ním, zaspala ale Louis by sa mal o pár hodín prebrať chcem tu byť a chcem mu pomôcť." Povedal som moja mamka iba prikývla a v tichosti sme sa rozišli do nemocničnej izby kde bol Louis napojený na niekoľko prístrojov a nemal tričko keďže mu musia spraviť vyšetrenia.
,,Pane bože Lou prečo?" Zašeptala moja mama keď ho uvidela a začala plakať aj ona zobrala si stoličku a sadla si pri neho a jemne si zobrala jeho ruku do jej, moja mamka s Louisom udržiavala kontakt aj potom ako sme sa rozišli asi pred pol rokom ju odstrihol a už sa jej neozval.
,,To neni všetko, všade má jazvy od žiletky, a keď dáš dole prikrývku dole z jeho hrude môžeš tam vidieť žiletkou vyrezané srdce tak kde ho má, podtym je H a M myslel tým mna a Millie." Povedal som a stále som plakal.
,,Príde aj Jay alebo dievčatá?" Spýtala sa ale ja som záporne zakrútil hlavou.
,,Zmenené čísla, presťahovali si keď ich Louis odrezal od seba, jedina Lottie tu zostala ale tej sa bojím zavolať." Povedal som a mamka si povzdychla.
,,Daj mi jej číslo a skúsim skontaktovať aj Jay, nech im povedal v ten deň čo nás všetkých odrezal nemyslel to vážne mne tiež povedal pár nepekných veci." Povedala ja som len prikyvol a dal som jej číslo ona odišla a ja som si zatiaľ sadal pri neho a zo slzami v očiach som sa na neho pozeral, chytil som ho za ruku a jemne som mu ju pobozkal.
,,Vždy som ta miloval Lou, a nikdy som neprestal."
Louis
Počujem hlasy všade okolo mna ale neviem čo sa deje, všetko je tlmené až keď to prestane. Ticho a tma je všetko čo viem rozpoznávať zdá sa to ako celej storočie pokial sa znova rozoznejú, snažím sa otvoriť svoje oči ale nejde to. Po nejakej chvíli ticha počujem oveľa tenší hlas oproti tomu hrubému ale neviem ho nikam zaradiť.
Pomaly ale isto som sa začal spamätávať skoro som bol úplne pri zmysloch keď som započul tú osudnú vetu pri ktorej som otvoril oči
,,Vždy som ta miloval Lou, a nikdy som neprestal." Povedal Harry a hlavu mal sklonenú pri mojej ruke takže nevidel ani necítil že som hore, pri dverách so, videl kočík a v ňom malú spiacu princeznú, chcel som niečo povedať ale nedalo sa mi ako keby som mal zalepené ustá lepidlom, preto som jemne pohol rukou a Harryho hlava hneď vystrelila.
,,Louis," zašeptal jemno a jeho nádherné zelené oči sa znova zaplnili slzami ale ja som nič nemohol spraviť iba som zodvihol moju ruku a pohladil som mu jemne krk keďže viac som nedokázal a nemal som silu, mohli sme sa na seba pozerať možno päť minút keď sa rozleteli dvere a v nich stála Lottie a Anne. obidve si sadli pri mna a boli ticho ale na tú bolesť ktorú mali všetci traja v očiach nikdy nezabudnem.
YOU ARE READING
New life/Larry Stylinson/
FanfictionObsahuje: nadávky, sex, mpreg Piatok večer. Všetci mladý ľudia sú vonku v kluboch a zabávajú sa aj ja som bol taký- drogy, alkohol, cigarety, sexy chalani a baby všade okolo mna ale toto všetko sa zmenilo keď som zabudol použiť ochranu. Volám sa Ha...