9

54 3 3
                                    

3.4.2020

,,Hopa zlato nevadí." Povedal som Charliemu a pomohol som mu zodvihnúť sa zo zeme keďže zakopol o kameň.

,,Dobré ráno." povedal som ako sme prišli do cukrárne a hneď na to som sa sklonil ku Charliemu a popravil som mu čiapku.

,,Dobrý ráno želáte si?" spýtalo sa mladšie dievča a zodvihlo hlavu od svojho notesa

,,Snúbenec včera na obed volal za to že dnes prídem objednať veci na dcérinú oslavu? Louis Tomlinson?" spýtal som sa a jej oči sa zablyskli.

,,Áno Pán Tomlinson hovoril že chcete jednu tortu a potom 40x cupcake." povedala ja som len prikývol a ona potom začala niečo písať a odišla dozadu.

,,Dobre tu máte všetky príchute aké máme môžete si ísť sadnúť za stôl a keď si vyberiete príďte sem a spíšeme to." povedala a podala mi tácku plnú príchutí ja som ju zobral a odišli sme si sadnúť.

,,Oci?" spýtal sa Charlie ja som mu prikývol na znak toho že má pokračovať.

,,Keď sa narodí Darcy a Freddie sa nasťahuje k nám bude to znamenať že na mňa už nebudeš mať čas a že ja pôjdem k mame?" spýtal sa a mne puklo srdce.

,,Zlato  prečo si niečo takéto myslíš?" Spýtal som sa a snažil som sa nerozplakat ako malé dieťa.

,,Josh zo škôlky sa musel odsťahovať k jeho mame keď sa jeho otcovi narodilo dieťa." Povedal a na jeho malých tvaričkách sa zjavili slzy ktoré som hneď s palcom zotrel.

,,Zlato ale to sa nám nestane je pravda že na teba nebudem mať až tak času ako predtým ale vždy keď niečo budeš chcieť tak vždy tu pre teba budem ja alebo Lou veď ho máš rad nie?" Spýtal som sa a on prikyvol.

,,No vidíš zlato a navyše tento rok pôjdeš do školy a do tej školy bude chodiť aj Freddie takže budete aj v škole taký parťaci ako ste aj doma o nič sa neboj keby ta niečo trápilo u mňa a u Louisa máš vždy otvorené dvere dobre?" Spýtal som sa on iba prikyvol a ja som mu dal pusu na čelo.

,,Tak a teraz poďme ochutnávať a môžeme rovno objednať tortu na tvoje narodeniny lebo tu majú vždy plno a ledva sa im uvolnil termín na narodeniny tvojej sestry." Povedal som a začali sme jesť.

,,Uhm Harry?" Povedal niekto a poťukal mi na rameno a ja som sa otočil a videl som tam dve celkom mladé baby na ktoré som sa usmial.

,,To som ja!" Povedal som s úsmevom a obidve sa začali smiať.

,,Mohli by sme sa odfotiť teda iba keď chceš lebo vidíme že si tu s Charliem." Povedala jedna a ja som sa na ne znova usmial.

,,Nevadí ale chcel by som Vás poprosiť keby ste tie fotky hneď nedávali von a ani nehovorili o tom že ste má stretli, teda môžete rozprávať že ste má stretli ale nie v akom som stave." Povedal som a otočil som sa aby som im ukázal moje tehotenské bruško ktoré bolo veľké ako keby som mal dvojičky oni iba vykulili oči a ja som sa zasmial.

,,Znova som v požehnanom stave a nejak sme to ešte neoznámili verejnosti keďže si to zo snúbencom chceme nechať pre sebe a chceme to zverejniť až po pôrode takže dúfam že to chápete." Povedal som a moju ruku som automaticky položil na svoje bruško.

,,Žiadny problém H." Povedali ja som iba prikyvol a začal som sa s nimi fotiť.

............

,,Lou pohni tým zadkom nestihame a nechcem na tu novú doktorku urobiť dojem že som bohatý a môžem chodiť kedy chcem!" Zakričal som z poschodia na môjho lenivého snúbenca ktorý leží dole na gauči zo všetkými deťmi a pozerajú futbal.

,,Zlato čaká sa len na teba ja som oblečený Anne je už tu stačí len naštartovať auto a ísť." Zakričal na mna a ja som rýchlo zbehol dole schody a objal som mamku.

,,Nemal by si tak behať neni to dobre pre Darcy." Povedala a ja som potlačil chuť prevrátiť očami.

,,Už som bol raz tehotný viem mami." Povedal som a s bozkom na líce som si obliekol kabát ktorý mi podal Lou.

,,Ideme deti poslúchajte a nezabudnite že keď sa vrátime tak Vám donesieme ukázať fotky z ultrazvuku vašej sestričky dobre?" Povedal som a všetkým trom som dal pusu na čelo.

,,Môžeme ísť?" Spýtal sa Lou keď som prišiel na chodbu len som prikyvol a odišli sme.

.........

,,Pán Styles vaša doktorka sem chodila raz za mesiac a obávam sa že to veľmi odflakla, ste v siedmom mesiaci tehotenstva a čakáte dvojičky." Povedala doktorka keď mi robila ultrazvuk.

,,Čo?" Spýtali sme sa s Louim naraz.

,,Pán Styles koľko asi trvali prehliadky?" Spýtala sa a ja som cítil slzy v mojich očiach.

,,Asi pätnásť minút prosím vás čo sa deje?" Spýtal som sa ona si len povzdychla a pozrela sa na mna.

,,Vyzerá to tak že niesu dostatočne veľké hlavne to jedno ste v siedmom mesiaci ale druhé dievčatko je vyvinuté a veľké na maximálne šesť mesiacov zato to dievčatko ktoré sme doteraz videli je vyvinuté dobre ale je veľmi malé takže navrhujem to že váš snúbenec Vám zbalí doma tašku a zostanete v nemocnici možno do pôrodu alebo aspoň štyri týždne samozrejme môžete odmietnuť ale v tom prípade hrozí že obe deti sú ohrozené a môžu sa narodiť predčasne a to slabšie by mohlo aj zomrieť takže je to len na vás ale nebuďte hlúpy ako som bola ja aj mne sa toto stalo ale bohužiaľ neprežilo to ani jedno moje dieťa." Povedala a mne sa už dávno spúšťali slzy po lícach.

,,Mohol by som ísť domov a rozlúčiť sa určite prídem ale doma mám tri deti a poriadne sme sa nerozlúčila." Povedal som a ona len prikývla.

,,Máte čas do zajtra do 4 večer." Povedala s úsmevom a postavila sa zatiaľ čo som si utieral gél a konečne sa pozrel na Louiho ktorý plakal ako malé dieťa takze som ho za pas objal.

.........

,,Harry zlato prečo plačeš?" Spýtala sa mamka keď sme prišli domov a ja som sa jej hodil do náručia.

,,Musim ísť do nemocnice čakám dvojičky jedno je o mesiac pozadu sľub mi že sa mi o nich postaráš prosím." Povedal som jej uplakano a aj jej sa v očiach zjavili slzy prikývla a objala ma.

,,Postarám sa ti o nich chlapček moj vždy." Zašeptala a dala mi pusu do vlasov keďže som mal hlavu na jej ramene a tam som plakal.

Helloo Lovers,

Aké ste mali Vianoce? Pre mna toto boli asi jedny z najlepších a nejde tu len o to čo som dostala ale konečne sme boli spolu a nehádali sme sa. Tak ale samozrejme sa teším aj z darčekov keďže väčšina bola od chalanov duh dostala som Zaynovu knihu v angličtine, nejaký starý 1D merch ktorý som zistila že je oficiálny akože Halo kedy ste mi chceli povedať že na Slovensku sa da kúpiť oficiálny merch 1D z 2012??? A ešte som dostala Louisove tričko Walls a ešte sklenenú desku s pesničkou Fool for You takze som Happy jak dva grapya tiež mám dnes meniny takze za to vydávam toto💀😃 a tiež keď si niekto pamätá kedy má Dan narodeniny z LWT /Príbeh z mojej dielne/ tak jop vtedy mám narodeniny aj ja🤚🏼🤣

A tiež nemôžem uveriť tomu že Lou už má 30 o moj bože cely deň som sa snažila nerozrevat a najlepšie bolo keď mi to mamka pripomenula asi 15minut po tom čo som si spravila make-up takze diki mami

Ig: larrywithcurlyhair 

New life/Larry Stylinson/Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang