Part -06
ටේට ඒ වචන ඇහුනෙත් හීනෙන් වගෙ..අන්තිමට යූජි නොදැක්කා වුනත් ටේට යූජී ගැන විස්තරයක් දැන ගන්න තරම් හරි වාසනාවක් තිබුනා.. "" යූ ජී.. යූ ජී කොහෙද? එයා ආවද""
"" සංසුන් වෙන්න ටේ...එයා ආවෙ නැහැ.. ඉස්සෙල්ල අපි කතා කරලා ඉමු "" ටේ පුටුවෙන් නැගිටලා ආපහු පිස්සුවෙන් වගෙ දගලන්න ගත්තු නිසා යූ ජීගෙ අයියා ටේට කතා කරලා සංසුන් කලා..
ටේ ආපහු සංසුන් වෙලා වාඩි වුනෙ වෙවුල අත් දෑතින්ම පිරිමදින ගමනුයි.."" දවසක් උදේ පාන්දරම නංගි ආපහු ගෙදර ආවා එයාට company එකේ වැඩ කරන්න බෑ කියලා..අපිත් ඉතින් හුගක් හිතුවෙ නෑ .. එයා පොඩ්ඩක් මුරන්ඩුයි.. company එකට යන්න ඇහුවම අප්පා යන්න දුන්නෙම වැඩ වැඩි උනාම තේරිලා එයාම බෑ කියලා ආපහු එයි කියලා..අපිත් හිතුවෙ company එකෙ වැඩ එපා වෙලා ආවා කියලා..... ඒත් එයා හිටියෙ හොදින් නෙවෙ කියලා අපිට තේරුනා..එයා හිටියෙ ලොකු ප්රශ්නෙක..එයා නිතරම ලෙඩ වෙන්න ගත්තා..කෑවෙ බිවුවෙවත් නෑ.... පස්සෙ doctor චෙක් කරනකොට තමයි දැනගත්තෙ එයා pregnant කියලා..
ඔයාගෙ විස්තරේ අපිට කිවුවට පස්සෙ අප්පා එන්න හැදුවෙ ඔයත් එක්ක කතා කරලා යූජීට ඕනි නම් ඔයාව ආපහු ගෙනත් දෙනවා කියලා..ඒත් යූජී එපා කියලා අප්පව නවත්ත ගත්තා... ඔයා සියා එක්ක සතුටින් නිසා ඔයාගෙ සතුට එයාට නැති කරන්න ඕනි උනේ නැහැ... එයා ඊට පස්සෙ හුගක් වෙනස් වුනා..බබා නිසා.. වෙලාවට කෑවා බිවුවා..ඔක්කොම වුන දේවල් අමතක කරලා සතුටින් ඉන්න උත්සහ කලා....අපිට යූජීවත් බබාවත් බරක් වුනේ නැහැ.... යූ ජී සතුටින් නිසා අපි ඔයා ගැන හෙවුවෙත් නැහැ..අපි ඔක්කොම යූජී අරන් ටික කාලෙකට කැනඩා ගියා....එහෙදි යූජීගෙ පුතා ටෙටෙ ඉපදුනා..""
"" එයාගෙ නම ටෙටෙද.. මගෙ පුතා 🥺🥺🥺""
ටේගෙ කදුලු පිරුනු ඇස් අස්සෙන් ඇදුනෙ එදා යූජී ටේගෙ ගෙදරදි දැක්ක 4ටෝ එකේ වගේ පිරුනු හිනාවක්..ටේ කම්මුල් දිගෙ බේරුනු කදුලු පිහි දාන ගමන් ආයී ආයී හිනාවුනා..."" මගෙ පුතා..🥺🥺🥺"""ටේ පොඩි දරුවෙක් වගෙ කදුලු පිහිදාන ගමන් හිනාවෙන හැටි යූ හල් බලං හිටියා..
"" ඔව් ..යූජී තමයි එහෙම කතා කරන්නෙ.. යූජී ආපහු කොරියා එන්න කැමති වුනේ නැහැ.. ""
YOU ARE READING
seven notes
أدب الهواة🤗🤗🤗 short story හතක්..🙄🙄❤️love story 😅😅😅🙄🙄sad ending ඒවත් තියෙ..🤪🤪🤪