Byly nám daný různé datumy s městama kde budeme hrát. Těm co tu nebyly, tak to Tom poslal do naší společné skupiny, aby věděli kdy se kam jede na tour.
K večeři jsme si někteří objednali Čínu, kebab a nebo nudle se zeleninou a kuřecím masem. Já si dal čínu, kterou z celého srdce miluju. Když jsme dojedli, tak kluci dali stream na ig kam přišlo dost lidí a my tak nějako ujasňovali datumy a místa tour.
Streamovali jsme asi hodinu a půl, poté jsme se rozhodli že se vydáme do nějakého klubu, já nejdříve nesouhlasil, ale kluci mě překecali, tak se šlo. Šli jsme do klubu který byl pět minut od studia. Přišli jsme dovnitř s hned mě do nosu uhodil smrad zpocených těl, alkoholu a také kouře ať už z cigaret a nebo z trávy.
Šli jsme si sednout do jednoho boxu, Jakub šel objednat pití. Přinesl panáky Becherovky. Pouze jsem kopnul toho panáka do sebe a vydal jsem se k baru si objednat kolu s rumem. Jo někteří by řekli že je to hnus, ale mě to chutná. Přišel jsem k baru a za barem stála ona dívka, kterou jsem dneska srazil k zemi na vlakovém nádraží. Pouze jsem se na ni usmál a nadiktoval jsem ji svoji objednávku. Ona mi úsměv oplatila a podala mi moji kolu s rumem. Ale než mi ho dala, tak mi podala papírek kde bylo napsáno její číslo. Uložil jsem si jo do telefonu a vydal se za klukama do boxu.
Když jsem tam přišel, tak byli skoro všichni zlitý jako dogy. Nad tím jsem se jen uchechtl a přidal jsem se do konverzace, i když jsem nevnímal jelikož jsem měl v hlavě onu černovlásku jejíž jméno ani neznám.
Kluci do mě začali s nevím hučet. Strávili jsme v baru asi čtyři hodiny poté jsme se vydali každý domů. Teda já jsme se vydal s Jakubem, Dominikem a Tomášem k nim.
Přišli jsme do bytu a já si zalezl do pokoje pro hosty. Přemýšlel jsem zda li mám napsat té oné cernovlasce jež mi dala na sebe dneska číslo. Vzal jsem do ruky telefon a najel na její číslo. Napsal jsem ji Smsku.
Ve které stálo ,,ahoj, to jsem já kluk, který tě srazil dneska na nádraží a pak sem tě potkal v baru kde jsem byl s kamarádama a ty jsi mi dala číslo"
Chvíli jsem na tu zprávu koukal a poté jsem ji odeslal. Mobil jsem položil na noční stolek, který se nacházel vedle postele a ponořil jsem se do říše spánku.
ČTEŠ
Space Blue |Hasan|
Fanfictiontento příběh bude z pohledu Hasana Start: 24.8.2021 ********************************************* Ahoj. Jmenuju se Josef Andreas narodil jsem se 6.5.1997 v Táboře. Jsem členem České rapové skupiny Milion+, která sídlí v Pardubicích. Přezdívky jež m...