10...

337 15 0
                                    

Ráno jsem se probudil vedle Anet, která ještě spala. Obléknul jsem se a napsal ji vzkaz na papírek ,,Včerejšek jsem si užil, ale musím do studia, až se vzbudíš dej mi vědět. Pepa" takhle zněl vzkaz a šel jsem do bytu, kteryobávám s klukama.
Přišel jsem dovnitř a kluci byli už vzhůru, tak se mě ptali kde jsem byl, atd...
Řekl jsem jim že jsem byl u Anet, ale neřekl jsem jim že jsem s ní něco měl.
Byl jsem u sebe v pokoji a kreslil si, když v tom mi mobil oznámil příchozí zprávu. S nechutí jsem vzal telefon do rukou, abych se mohl podívat kdo mě otravuje. Když jsem si všimnul na zamykací obrazovce, že ta zpráva přišla od ní, tak jsem se usmál. Když jsem si to uvědomil, že se jak debil směju nad zprávou od ní, tak bych si nejraději naflákal. No nic odemkl jsem telefon a viděl jsem zprávu ve které stálo

,,Taky jsem si včerejšek užila, dobře chápu tě, jinak jsem vzhůru"

nad tou zpravou jsem se usmál. Odepsal jsem jí pouhé

,, dobře"

Vypnul jsem telefon a začal pokračovat v aktivitě.
Bylo něco kolem 12, tak jsem se rozhodl, že bych mohl jít do Caffeterie na oběd. Napsal jsem do skupiny kterou máme s klukama na to mi hodili odezvu, že rádi půjdou, tak jsem se vydal do Caffeterie.
Když jsem tam přišel, tak tam už pomalu všichni byli. Objednali jsme si jídlo a povídali jsme si. Občas za námi přišli nějací fanoušci, aby se s námi vyfotili, ale to je už normální rutina, že tě skoro na každým rohu otravují fanoušci.
Dojedli jsme, zaplatili a vydali se směr studio, kluci mě otravovali a tím ať napíšu Anet, jestli nechce přijít, tak jsem ji napsal.

J:,,Ahoj, nechceš dneska přijít za náma do studia, kluci se po tobě ptají?"
A:,,Ahoj, velice ráda bych přišla, ale na dnešek už mám plány"
J:,, Dobře, chápu, tak užívej zbytek dneška 😊"
A:,,Budu neboj"

Na to jsem ji hodil zobrazeno. Kluci se mě začali ptát jestli teda přijde, tak jsem jim řekl, že nepřijde jelikož má jiné plány. Byly jsme ve studiu, nahrávali, streamovali, pili, hráli hry. Když pomalu se schylovalo k půl noci, tak jsem se rozhodl, že bych už mohl jít, jelikož jsem byl ospalej. Rozloučil jsem se s klukama a vydal se do bytu, který momentálně obydluju s klukama.
Když jsem procházel kolem tmavě uličky, tak jsem slyšel křik, který mi byl povědomí. Tak jsem šel za tím křikem a co tam nevidím. Nějakého starého chlapa co chce znásilnit Anet, vidím jak ji dal pěsti a ona pomalu začala zavírat oči, tak jsem se rozeběhl naproti tomu cápkovi a šla ho k zemi, zavolal jsem sanitku a policii, která přijela do několika minut. Jelikož jsem nemohl jet v sanitce s Anet a dneska by mě za ní nepustili, tak jsem šel domů. Zašel jsem do sprchy, vyčistil si zuby a ulehl do postele kde jsem následně usnul.

Space Blue |Hasan|Kde žijí příběhy. Začni objevovat